קצת לאחר שסיפקה לנו הצצה ראשונה אל הפליסייד 2025 החדש, יונדאי החלה בשיווק של הדגם בשוק הבית הקוריאני כך שאנחנו נחשפים לראשונה אל המפרט הטכני של הקרוסאובר 7-8 הבכיר של יונדאי, המיועד בעיקר לשוק המקומי והאמריקאי. מכלמוביל, יבואנית יונדאי, נמסר כי הפליסייד החדש ישווק בישראל לקראת אמצע 2025.
אל העיצוב החיצוני המוחצן והמרשים ואל תא הנוסעים המרווח והעשיר כבר נחשפנו בתחילת החודש כך שכעת נתרכז בעיקר במפרט הטכני. ליונדאי פליסייד החדש אורך של 5,060 מ"מ, רוחב של 1,980 מ"מ, גובה של 1,805 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,970 מ"מ, כך שלעומת הדגם היוצא הפליסייד החדש בעיקר ארוך יותר ב-80 מ"מ ועם תוספת של 70 מ"מ לבסיס הגלגלים. גם כאשר כל המושבים בשימוש, עדיין נותר תא מטען גדול ושימושי בנפח של 615 ליטר.
כמו הדגם היוצא הפליסייד ישווק בתצורת 8 מושבים בסידור 2+3+3 או בסידור 7 מושבים 2+2+3 עם שני מושבי קפטן חשמליים, רחבים ומפנקים הכוללים חימום, אוורור, עיסוי והדום נפתח לרגליים. בשוק הקוריאני הדגם ישווק בתצורת 7 מושבים או 9 מושבים, בגרסה זו ניתן לקפל לאחור את המשענת המרכזית ולהפוך אותה למושב נוסף, צר יחסית המותאם בעיקר לילדים.
בשוק הקוריאני הפלסייד החדש ישווק עם שתי יחידות הנעה: 2.5 ליטר טורבו בהספק מרבי של 281 כ"ס ומומנט מרבי של 43 קג"מ המתקבל בין 1,700-4,000 סל"ד, מנוע זה מחליף בשוק הקוריאני את מנוע ה-3.8 ליטר V6 של הדגם היוצא (291 כ"ס ו-36.2 קג"מ). מנוע זה משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ולרוכשים אפשרות בחירה מבין הנעה קדמית בלבד או כפולה.
אותו מנוע 2.5 טורבו, בגרסה שונה במעט, ישמש גם את הגרסה ההיברידית החדשה של הפליסייד. כאן מנוע הבנזין מייצר 265 כ"ס ו-36 קג"מ והמנוע החשמלי מוסיף 75 כ"ס ו-26.9 קג"מ כך שלמערכת הספק משולב של 334 כ"ס. יחידת הנעה זו משודכת לתיבת 6 הילוכים אוטומטית (ללא ממיר מומנט) ולרוכשים אפשרות בחירה מבין הנעה קדמית בלבד או כפולה.
למערכת ההיברידית סוללה בקיבולת של 1.65kWh המאפשרת חיבור V2L פנימי בתא הנוסעים (שקע 220V) וכן מצב ייחודי שדואג להטעין את הסוללה למקסימום לפי הגעה ליעד שהוכנס למערכת הניווט כך שניתן להשמתמש בסוללה להפעלת מערכות הרכב, כולל מזגן ומולטימדיה, גם כאשר הרכב כבוי.
התוספת לאורך ולבסיס הגלגלים הוקדשה כולה לטווח רווחת הנוסעים בכל שורות המושבים. הכניסה לשורה השלישית הורחבה ב-92 "מ לעומת הדגם היוצא כך שהכניסה/יציאה נוחה יותר ולנהג, בהתאם לרמת הגימור, אפשרות שליטה ממערכת המולטימדיה על מצב המושבים בשתי השורות מאחור, כולל קיפול או הזזה לפנים/אחור על מסילה. לרשות הנוסעים בשורה השנייה מסך בתקרה המאפשר שליטה על בקרת האקלים הנפרדת לאחור. ביונדאי מציינים כי הדגם זכה לחלונות אקוסטיים ולבידוד רעשים משופר לעומת הדגם היוצא.
ברשימת האבזור של הדגם, בהתאם לרמת הגימור, נוכל למצוא ריפודי עור נאפה, מערכת שמע של BOSE עם 14 רמקולים, מושבים קדמיים חשמליים עם הדום, תצוגה עילית, מפתח דיגיטלי, משטח טעינה אלחוטי, מצלמת דרך קדמית ואחורית כולל הקלטה בחנייה (למשך של עד 4 ימים), חניה אוטומטית כולל חניה מחוץ לרכב (באמצעות המפתח או אפליקציה), לוח מחוונים דיגיטלי "12.3, מולטימדיה "12.3 עם חיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, שירותי רשת Bluelink, שקעי USB לכל המושבים כולל שקע 100W להפעלת מחשבים ניידים, תאורת אווירה, בולמים אדפטיביים, מצלמה מרכזית מבוססת מצלמה, מצלמת 360 מעלות ועוד.
לצד זה נמצא מגוון מערכות בטיחות מתקדמות הכוללות בקרת שיוט אדפטיבית מבוססת ניווט (התאמת המהירות לפני עיקולים וכו') גלגל הגה מזהה מגע, מערכת מתקדמת למניעת שכחת ילדים ברכב (מבוססת חיישנים), 10 כריות אוויר ועוד.