אסטון מרטין מתכוננת להפסקת הייצור של ה- DBS ולרגל האירוע הזה היא משיקה גרסת קצה אחרונה לדגם, DBS 770 אולטימייט, אותה החברה תשווק במהדורה מוגבלת של 499 יחידות בלבד, 300 יחידות מדגם הקופה ו-199 יחידות מדגם הוולנטה - קבריולט. המחיר בשוק הבריטי עומד על החל מ-£314,000 וגם אם עומד לרשותכם סכום כזה לא תוכלו לרכוש את הדגם שכן כל היחידות כבר נמכרו מראש.
לא קשה לנחש משם הדגם כי ההספק המרבי עומד על 770 כ"ס והוא מתקבל ממנוע ה-5.2 ליטר V12 טווין טורבו המשופר שהותקן בדגם המייצר 45 כ"ס יותר מהגרסאות הרגילות של ה- DBS. השיפור הזה הושג תודות להגדלת לחץ הגדישה ולשדרוג מכלול היניקה וההצתה. המומנט המרבי עומד על 91.8 קג"מ בין 1,800–5,000 סל"ד וכמו בשאר גרסאות הדגם כל הכוח הזה עובר אל הגלגלים האחוריים דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית ודיפרנציאל מוגבל החלקה מכני.
כל זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.4 שניות ולמהירות מרבית של 340 קמ"ש, שיפור של 0.2 שניות לעומת ה- DBS סופרלגרה הרגילה.
ברשימת השדרוגים להם זכתה גרסת האולטימייט נמצא כיול שונה לבולמים האדפטיביים, עיגון קשיח של מוט ההיגוי לשיפור תחושת החיבור לכביש, שדרוגים לשלדה שהגדילו את הקשיחות לפיתול, בעיקר מלפנים, וכן כיול חד יותר לתיבת ה-8 הילוכים של הדגם.
השדרוג הויזואלי הבולט ביותר הוא חישוקי ה-"21 הייחודיים של הדגם, הנועלים צמיגי פירלי P Zero במידות של 265/35 מלפנים ו-305/30 מאחור. לצד זה נמצא מספר עדכונים ויזואליים קלים וקצת יותר מכך בתא הנוסעים עם שימוש נרחב בקרבון, עיצוב ייחודי למשענת המרכזית, מושבי Sports Plus עם מסגרת קרבון ועוד.