קיה נירו פלוס
קיה נירו פלוס.
קיה נירו פלוס
קיה נירו פלוס.

קיה כבר חשפה את הנירו החדש, גם בגרסה חשמלית, אך בחברה החליטו שלא להוציא את הדגם הקודם לגמלאות אלא להפוך אותו לדגם ייעודי, נירו פלוס, עבור שוק המוניות בקוריאה ובשווקים נוספים בעולם. ההחלטה הזו היא למעשה הניסיון הראשון של קיה לשווק רכבים ייעודיים (PBV) והנירו פלוס הוא סוג של קדימון לכוונתה של החברה להשיק בשנת 2025 פלטפורמה חשמלית ייעודית לרכבים למטרות מסחריות.

 

הנירו פלוס ישווק בכל גרסאות ההנעה המוכרות של הנירו הנוכחי, כלומר היברידי רגיל עם 141 כ"ס, היברידי נטען עם הספק דומה אך מנוע חשמלי חזק יותר וטווח חשמלי של כ-50 ק"מ ובגרסה חשמלית מלאה עם 204 כ"ס וסוללה המאפשרת טווח נסיעה של כ- 455 ק"מ.

 

קיה נירו פלוס
תקרה מוגבהת.

הנירו פלוס נראה קצת שונה מהדגם המוכר לנו וזאת בשל הסיבה שהנירו פלוס זכה לתוספת 80 מ"מ לגובה וזאת בכדי לאפשר כניסה נוחה וזקופה יותר לרכב. בכדי להגדיל עוד יותר את המרווח לנוסעים קיה התקינה מושבים דיפוני דלתות צרים. סיוע נוסף לנוסעים נמצא בהתקנה של ידיות אחיזה על קורות B המרכזיות בכדי להקל על היציאה מהרכב למי זקוק לכך ובמרכז הדלתות מחזירי אור אדומים בכדי להזהיר נהגים אחרים כאשר הדלת פתוחה.

 

קיה נירו פלוס
שדרוגים שונים לשוק המוניות.

מערכת המולטימדיה זכתה לעדכון בכדי להתאים את המערכת לנהגי מוניות והיא כוללת אפליקציית תפעול למוניות עם מונה, ניווט כמובן, תפעול קולי, טכוגרף דיגיטלי ועוד. המערכת תזכה עם הזמן לעדכוני OTA שיותאמו לכל שוק בנפרד בהתאם לצרכים המקומיים.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.