לקסוס מעניקה לדגמי ה-RC F עיצוב מעודכן ושלל שדרוגים והפחתת משקל משמעותית בכדי להעניק לדגם יכולות גבוהות יותר.
כשנה לאחר שהציגה את מתיחת הפנים למכונית הקופה לקסוס RC, לקסוס מציגה את מתיחת הפנים לגרסת הביצועים של הדגם, לקסוס RC F, הזוכה לעיצוב מעודכן, ביצועים משופרים ולמהדות מסלול בייצור מוגבל.
העיצוב, הנשען על מתיחת הפנים לדגמים הרגילים, כולל עיצוב חדש לפנים הרגילים, עיצוב חדש לגריל הקדמי המוגזם, עדכון לפנסים והפגוש מאחור ועיצוב חדש לחישוקי הגלגלים. בלקסוס מציינים כי העיצוב המעודכן של הדגם נועד להעניק לו מראה רענן יותר אך בעיקר ניהול זרימת אוויר אופטימלי יותר לשיפור הביצועים.
ֿ
לקסוס החליפה בדגם חלקי הנעה ומתלה שונים בחלקים חדשים וקלים יותר בכדי להפחית ממשקלו של הדגם, התוצאה היא הפחתה משמעותית של 80 ק״מ לעומת הדגם משקלו של הדגם היוצא. בכדי לגדיל את הקשיחות, לקסוס התקינה תותבים עבים וקשיחים יותר עבור המתלה האחורי ומערכת ההיגוי ובנוסף התקינה תושבות מנוע חדשות וקשיחות יותר.
לקסוס RC F היא מדגמי הביצועים האחרונים שעדיין עושים שימוש במנוע אטמוספרי מהיר תגובה. מנוע ה- V8 בנפח של 5.0 ליטר זכה למספר עדכונים וכעת הוא מייצר הספק מרבי של 472 כ״ס (תוספת של 5 כ״ס) ומומנט מרבי של 54.6 קג״מ (תוספת של 0.83 קג״מ). תיבת השמונה הילוכים אוטו׳ ממשיכה עם הדגם, אך זו זכתה ליחס העברה סופי גבוה יותר לטובת יציאה זריזה יותר מהמקום.
בכדי לשפר עוד יותר את נתון התאוצה מהמקום, לקסוס הוסיפה לדגם בקרת יציאה מהמקום ובכדי לשפר את האחיזה, מישלין פיתחה עבור הדגם צמיגי Pilot Sport 4S ייעודיים.
כאמור, לקסוס תשווק את ה-RC F המחודשת במהדורה מוגבלת של גרסת מסלול. גרסה זו כוללת שיפורים ושדרוגים שבוצעו בהשראת גרסת מרוצי ה-GT3 של הדגם. גרסה זו כוללת בלמים קרמיים של ברמבו, כיול חד יותר למתלים, הפחתת משקל נוספת (25 ק״ג מהמשקל הבלתי נתמך מלפנים) כולל שימוש בקרבון עבור הגג, מכסה המנוע וחלקים נוספים, חישוקי ״19 קלים יותר של BBS, חלקי מערכת פליטה מטיטניום ועוד.
עם אותו מנוע ומשקל מופחת, מהדורת המסלול של הדגם מאיצה מעמידה ל-100 קמ״ש בזמן של 3.96 שניות, נתון דומה לנתון התאוצה של ה-M4 CS של ב.מ.וו או לג׳וליה QV של אלפא רומיאו, שני הדגמים העושים שימוש במנועי טורבו - מרשים.