לקסוס מוסיפה גרסת הנעה חדשה לקרוסאובר החשמלי שלי, לקסוס RZ 300e המצויד בהנעה קדמית בלבד זאת לעומת הנעה כפולה בדגם RZ 450e שהושק בישראל בפברואר השנה.
לקסוס RZ 300e מצויד במנוע קדמי בהספק מרבי של 204 כ"ס ומומנט מרבי של 27.1 קג"מ, זאת לעומת 313 כ"ס ו-44.3 קג"מ בדגם RZ 450e. לקסוס RZ 300e מצויד בסוללה בקיבולת של 72.8kWh המיוצרת ע"י CATL הסינית זאת לעומת סוללת ה- 71.4kWh של דגם ההנעה הכפולה המיוצרת ע"י PPES (מיזם משותף לייצור סוללות של טויוטה ופנסוניק).
בתקן EPA האמריקאי, שהוא מחמיר יותר מתקן WLTP האירופי, לדגם RZ 300e טווח נסיעה של 428 ק"מ זאת לעומת 354 ק"מ לדגם RZ 450e. לשם התזכורת, בתקן WLTP לדגם RZ 450e טווח נסיעה של 436 ק"מ. עדכון: בתקן WLTP האירופי ללקסוס RZ 300e טווח נסיעה של 480 ק"מ עם חישוקי "18 או 419 ק"מ עם חישוקי "20.
מעבר למערכת ההנעה השונה, כל השאר כבר זהה לדגם הבכיר יותר כאשר שני הדגמים מוצעים עם אותן רמות גימור/אבזור בדיוק. זו גם כנראה הסיבה שהפרש המחיר בין הדגמים לא משמעותי במיוחד ועומד על $4700 בלבד.