מכונית הקופה לקסוס RC נוחתת בישראל בגרסת 200t עם מנוע 2.0 טורבו 245 כ"ס, ומתחרה באודי A5, ב.מ.וו סדרה 4 ועוד.

2016 לקסוס RC 200T
לקסוס RC נוחתת בישראל בדגם 200t.

כשלוש שנים לאחר שהוצגה לראשונה וכשנה לאחר שגרסת הביצועים של הדגם, RC F, נחתה בישראל, לקסוס ישראל משיקה את מכונית הקופה הספורטיבית לקסוס RC, המתחרה של לקסוס לאודי A5 החדשה, ב.מ.וו סדרה 4, מרצדס C קלאס קופה ועוד.

 

לקסוס RC תשווק אצלנו בדגם הטורבו 200t, זאת למרות שבעולם הדגם משווק גם בגרסה היברידית (RC 300h) ובגרסת V6 בשוק האמריקאי (RC 350). מנוע ה-2.0 ליטר טורבו של הדגם, המוכר לנו מה- NX, מייצר הספק מרבי של 245 כ"ס ב-5,800 סל"ד ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ בטווח של 1,650-4,400 סל"ד.

 

הכוח אל הגלגלים מאחור עובר דרך תיבת ה-8 הילוכים אוטו' החדשה של לקסוס - SPDS - שפותחה במקור עבור גרסת הביצועים לקסוס RC F ומנהלת את העברת ההילוכים גם באמצעות שימוש במידע מחיישן תאוצה. יחידת ההנעה הזו מספיקה לביצועים נאים של 7.5 שניות 0-100 קמ"ש ולמהירות מרבית של 230 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת בדגם עומדת על 13.8 ק"מ לליטר.

 

2016 לקסוס RC תא הנוסעים
עיצוב חיצוני ופנימי בהשראת מכונית העל לקסוס LFA.

לקסוס RX 200t תשווק ברמת גימור אחת עליה ניתן יהיה להוסיף את חבילת F SPORT המחדדת את המראה והניהוג הספורטיביים של הדגם. רמת הגימור הבסיסית לקשרי כוללת, בין היתר: מולטימדיה עם מסך "7, דיבורית BT, כניסת USB, בקרת אקלים מפוצלת, בורר מצבי נהיגה, בקרת שיוט אדפטיבית, מושבים ספורטיביים חשמליים בריפוד עור, חישוקי סגסוגת "18, תאורת LED מלאה כולל זו הראשית ועוד.

 

חבילת F ספורט כוללת עיצוב חיצוני אגרסיבי יותר עם גריל קדמי שחור, בורר מצבי נהיגה הכולל מצב SPORT+ המקשיח עוד יותר את ההיגוי והמתלים ומחדד את תגובות המנוע, חיישני חניה קדמיים ואחוריים וכן תוספת של מערכות בטיחות מתקדמות כגון התראה על סטייה מנתיב, התראה על עצמים בשטח מת ותנועה חוצה מאחור ועוד. לקסוס RC 200t - מפרט טכני מלא להורדה.

 

2016 לקסוס RC 200t – מחירון:

RC 200t לקשרי – החל מ-325,000 שקל.

RC 200t אף ספורט – החל מ-375,000 שקל.

 

דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל, אמר היום (ג') באירוע לעיתונאים, כי "דגם ה-RC החדש והמצופה מהווה תוספת מבורכת להיצע הדגמים של החברה בארץ. החברה מציינת בימים אלה 10 שנים לתחילת פעילותה בישראל ואין ספק כי עשינו כברת דרך משמעותית בעשור שחלף. בשנת 2006, בתחילת הדרך, מסרנו 140 מכוניות בשנה ואת שנת 2016 אנו צפויים לסיים בשיא מסירות של כל הזמנים, כ- 1,580 רכבים. המומנטום החיובי הזה צפוי להמשיך והצבנו לעצמנו יעד של חציית רף 2,000 המסירות בשנה עד לשנת 2020.

 

בתקופה הקרובה נפעל להרחבה משמעותית של מערכי השירות והמכירות, לצד הוספת אולם תצוגה ומרכז שירות בפתח תקווה. בנוסף, נרחיב את מגוון הדגמים המיובאים ארצה, במקביל להשקתם בחו"ל, ונמשיך לפעול מול היצרן להשגת תמחור מיטבי".

 

 

עוד ציין גורלניק כי "בהתאמה לשוק הרכב בישראל, אשר הולך וגדל לאורך השנים, כך גם שוק רכבי הפרימיום ממשיך להתחזק ואף יותר מכלל השוק. להערכתנו, בשנת 2020 יהווה שוק הפרימיום כ- 8% מכלל שוק הרכב והיקף המכירות בו יעמוד על כ- 24,000 רכבים, לעומת 13,000 בשנת 2015 והערכה של כ-16,000 מסירות בשנת 2016. הצרכן הישראלי מתוחכם ביותר ומחפש את השילוב של איכות עם יוקרה במחיר שייתן את התמורה הטובה ביותר לכספו. לכן, לא בכדי, לקסוס מהווה כיום את אחד ממותגי היוקרה הצומחים ביותר בישראל בשוק רכבי הפרמיום".

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.