כחצי שנה לאחר שהציגה את הקרוסאובר החשמלי הראשון שלה, האלטרה, לוטוס חושפת את ה- אמיה (Emeya), מכונית הייפר-GT ארבע דלתות חשמלית אותה היא תחל לשווק בעוד כחצי שנה. להזכירכם, לוטוס, מותג מכוניות הספורט הבריטי, נמצא כיום בבעלות מלאה של ג'ילי הסינית שלקחה החלטה, בזכות העידן החשמלי, להפוך את לוטוס למתחרה ישירה לפורשה.
הכיסים העמוקים של ג'ילי אפשרו ללוטוס לפתח פלטפורמה חשמלית ייעודית מתקדמת העושה שימוש נרחב באלומיניום וסיבי פחמן כדי להשיג פלטפורמה קשיחה וקלה במיוחד. זו פלטפורמת 800V המאפשרת טעינה אולטרה מהירה בהספק של 350kW, מצוידת במתלי אוויר אדפטיביים ואופציה לבולמים אדפטיביים ומערכת היגוי אחורית.
בשלב זה מדובר רק בחשיפה מוקדמת של הדגם כך שלוטוס לא מספקת את כל הפרטים על הדגם, אך היא כן מציינת שלגרסה הבכירה של הדגם נתון 0-100 קמ"ש של 2.8 שניות ומהירות מרבית של 250 קמ"ש. זה די ברור כי גרסה זו של הדגם מצויד באותה מערכת הנעה בכירה של האלטרה, כלומר שני מנועים חשמליים בהספק כולל של 905 כ"ס ומומנט מרבי של 100.4 קג"מ. האלטרה משווק עם מערכת הנעה כפולה נוספת בהספק מרבי של 605 כ"ס ומומנט מרבי של 72.4 קג"מ.
העיצוב החיצוני נשען על שפת העיצוב של האלטרה וכך גם תא הנוסעים של הדגם המציג עיצוב דומה למעט שינויים מתבקשים, כמו בעיצוב הקונסולה בין המושבים, בשל תצורת המרכב השונה. גם ב- אמיה נוכל למצוא מולטימדיה "15.1 מתקדמת, עדכוני OTA לכלל מערכות הרכב, תצוגה עילית, מראות צד דיגיטליות ועוד.