פרארי חושפת גרסה משופרת למכונית המסלול הקיצונית שלה, עם תוספת של 25% לכוח ההצמדה לעומת הדגם הקודם.
כשלוש שנים לאחר שהציגה את מכונית המסלול FXX-K, המבוססת על ה- לה פרארי, פרארי חושפת גרסה חדשה קיצונית עוד יותר לדגם, FXX-K Evo, עם שיפורים שהתמקדו בעיקר בכוח ההצמדה של הדגם.
באמצעות כל השיפורים שהוכנסו בדגם מאפשרים להשיג כוח הצמדה השווה ל-830 ק"ג, כמשקלה של מכונית עירונית קטנה. עבור הדגם מדובר בשיפור משמעותי של 25% לעומת הדגם היוצא ולא פחות מה-75% לעומת ה- לה פרארי. במהירות של 200 קמ"ש, כוח ההצמדה עומד על 640 ק"ג.
הדגם עושה שימוש באותה מערכת הנעה היברידית של הדגם היוצא (פרארי לא מציינת אם נעשו שינויים גם בתחום זה), מערכת המשלבת בין מנוע V12 בנפח של 6.3 ליטר ובהספק מרבי של 860 כ”ס לבין מנוע חשמלי, היוצרים יחדיו מערכת הנעה בהספק כולל של 1040 כ"ס.
את פרארי FXX-K EVO ניתן להשיג בשתי צורות: בעלי הדגם הנוכחי יוכלו לשדרג לחבילת Evo באמצעות קיט חיצוני הכולל החלפה של רוב חלקי המרכב או באמצעות רכישה של אחת מתוך מספר מאוד מצומצם של יחידות. כמו במקרה של ה- FXX-K, גם ה- Evo מיועדת למסלול בלבד וניתן לעשות בה שימוש רק בתחרויות או באירועים מיוחדים של פרארי.