טויוטה יאריס 2012 החדשה, יאריס HSD היברידית, טויוטה קאמרי 2012 החדשה והמיניוואן סיינה, יהיו חלק ממתקפת הדגמים של טויוטה בישראל.
שנתיים לא פשוטות עברו על טויוטה העולמית (קצת פחות בישראל). את שנת 2010 היא תעדיף לשכוח עם הריקול הכי גדול בתולדותיה עקב הדוושה הדביקה ומסע השמחה לאיד שבא בעקבותיו. עם תחילת 2011, לאחר שהצליחה להכניס קצת אוויר מחדש לריאות, אסון רעידת האדמה ביפן והצונאמי שבא בעקבות במרץ השנה, גרמו לשנת 2011 להראות עוד יותר גרוע מ-2010 עם הפסד מכירות השנה, עקב חוסר היכולת לייצר רכבים לפי הדרישה, הצפוי לעמוד בין 500-700 אלף רכבים לפי הערכות מומחים.
כפי שחזינו עוד בשנה שעברה, את שנת 2011 תסיים טויוטה במקום השני (או השלישי) כאשר ג'נרל מוטורס עוקפת אותה והופכת ליצרנית הרכב הגדולה בעולם. למרות זאת בטויוטה, לא ישבו בצד ואמרו "מה מר גורלנו" אלא כמו חברה יפנית טיפוסית לא שאלו מי אשם (מי שכן כבר לקח אחריות) אלא שאלו "איך מתקנים", כך החל מהאריס החדשה, אנו צפויים לקבל שלל דגמים חדשים שאמנם עדיין יהיו נאמנים לפילוסופיה של טויוטה "לפנות להיגיון", אך כל הרכבים יעברו שדרוג ושיפור משמעותי באיכות תוך הקפדה על רמת אמינות ואיכות גובהה מבעבר.
בהמשך ישיר לכך, בישראל 2012 אנו נזכה לראות לא פחות מ-8 דגמים חדשים או מחודשים (הצפי עומד על 10! דגמים). חלק מהדגמים ינחתו עוד בסוף השנה הנוכחית, אך רובם במהלך 2012 כאשר היאריס החדשה לדוגמה צפויה לנחות ברחוב יגאל אלון בפברואר 2012.
הדגמים החדשים/מחודשים:
2)טויוטה יאריס HSD היברידית החדשה.
4)טויוטה קאמרי היברידית החדשה.
7)טויוטה פריוס פלוס - מיניוואן.
8)טויוטה סיינה – מיניוואן.
9)טויוטה אוונסיס – מתיחת פנים שתחשף בתערוכת פרנקפורט הקרובה (פרטים נוספים בקרוב).
10) טויוטה קורולה החדשה (כנראה רק ב-2013 בישראל).
11) קרוסאובר חדש שימלא את הפער בין ה-Rav4 לבין הלנדקרוזר כנראה טויוטה היילנדר או ונזה.
יחד עם הדגמים החדשים, יחל השיווק המאסיבי יותר ב-2012 של אוריס HSD ההבירידית שאמנם רשמית היא כבר משווקת בישראל, אך כל המלאי אזל ואספקת הדגמים תחודש רק לקראת סוף השנה, תחילת 2012.
טויוטה סיינה:
{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/1sgrQlFzURQ?rel=0{/iframe}