תמונות ופרטים ראשונים על הואנקוויש, מכונית הספורט קופה החדשה של אסטון מרטין.
היא הוצגה כקונספט בשם "פרויקט AM 310” רק לפני מספר שבועות ובנק הניחושים דיבר על קדימון ל-DBS הבאה, אך כעת ניתן לומר בוודאות שאסטון מרטין מחייה מחדשה את השם ואנקוויש, שהוחלפה למעשה בעבר ע"י ה-DBS.
העיצוב החיצוני אומר כולו אסטון מרטין, עם חזית המזכירה את הראפיד וה-DBS ואחוריים, במיוחד פנסי הבלימה, המזכירים את one-77, מכונית העל הייחודית של אסטון מרטין. תא הנוסעים, זוכה לעיצוב חדש לעומת שאר דגמי אסטון מרטין עם הנדסת אנוש משופרת.
הואנקוויש החדשה, מבוססת על פלטפורמת VH המשרתת את רוב דגמי אסטון מרטין האחרונים. לפי אסטון מרטין, הפלטפורמה עברה השבחה והיא קשיחה בכ-25% מבעבר.
כמו רוב דגמי אסטון מרטין, בחרטומה של הואנקוויש החדשה ניצב מנוע V12 בנפח 6.0 ליטר המשרת גם את ה-DBS קופה ודגמים נוספים. ההספק עומד על 573 כ"ס ומומנט של 63.2 קג"מ, זאת לעומת 517 כ"ס ו-58.1 קג"מ ולמעט ה-one-77, זו המכונית החזקה בהיצע של אסטון מרטין.
המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים טיפטרוניק המעבירה את הכוח אל הגלגלים מאחור כמובן. עם השיפור בהספק ובמומנט, הואנקוויש מסוגלת להאיץ ב-4.1 שניות 0-100 קמ"ש עד למהירות מרבית של 295 קמ”ש.
הואנקוויש תוצע לרוכשים כמכונית דו מושבית בלבד או בקונפיגורציית 2+2, שני מושבים קדמיים מלאים ושניים אחוריים סמליים. אסטון מרטין תחשוף רשמית לקהל הרחב את הואנקוויש באירוע קונקורסו דאלגנז'ה פאבל בי'ץ קליפורניה, שוק היעד העיקרי של הואנקוויש החדשה.
אסטון מרטין עדיין לא חשפה רשמית את הואנקוויש החדשה וכל הנתונים והתמונות נאספו מאתר האינטרנט הרשמי של אסטון מרטין, בעמוד שכבר הספיקו להסירו.