כארבעה חודשים בלבד לאחר שחשפה את הקונספט לדגם, BYD חושפת תמונות ראשונות של גרסת הייצור של הסונג L, הקרוסאובר קופה החשמלי החדש של BYD אותו החברה תחל לשווק בשוק הבית הסיני במהלך הרבעון האחרון של השנה. בשלב זה אנחנו לא יודעים לומר האם נפגוש בדגם הזה במחוזותינו, אך במידה וכן הוא ישווק תחת שם שונה.
כמו שאר דגמי BYD העדכניים, גם הסונג L מבוסס על פלטפורמת e-platform 3.0 של החברה, זו אותה פלטפורמה המשרתת גם את האטו 3 והדולפין, לדוגמה. לדגם אורך של 4840 מ"מ, רוחב של 1950 מ"מ, גובה של 1560 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,930 מ"מ כך שמדובר בקרוסאובר קופה גדול ממדים, דומה למעשה לטאנג של BYD רק נמוך יותר ב- 20 ס"מ אך עם תוספת של 11 ס"מ לבסיס הגלגלים.
בשלב זה מדובר רק בחשיפת העיצוב של הדגם, אך מה שכבר ידוע הוא שהדגם יעשה שימוש בסוללות בלייד בתצורת CTB, כלומר תאי הסוללה מחוברים ישירות לשלדה ללא מארז מתווך, דבר התורם להפחתה משמעותית של משקל הדגם או לחילופין לאפשרות לעשות שימוש ביותר תאים להשגת טווח נסיעה ארוך יותר, ועוד. בנוסף לכך, הדגם ישווק עם אופציה למערכת בקרת שלדה מתקדמת DiSus-A הכוללת בולמים אדפטיביים וקפיצי אוויר עם בקרה רציפה, כל זה לטובת נוחות נסיעה גבוהה מבלי להתפשר על השליטה על המרכב והיכולות הדינמיות של הרכב.
BYD לא מספקת פרטים על יחידות ההנעה של הדגם אך סביר להניח כי אלו אותן יחידות הנעה של BYD סיל, כלומר סוללה בקיבולת של עד 82kWh לצד הנעה כפולה בהספקים של 528 כ"ס.
למעט שינויים קלים בעיצוב, גרסת הייצור של BYD סונג L שומרת נאמנה על עיצוב הקופה המרהיב והדינאמי של הקונספט.