לאחר שחשפה בחודש פברואר האחרון את פורשה GT3 החדשה מכוונת המסלול, פורשה מציגה את הגרסה המתורבתת יותר של הדגם, פורשה GT3 טורינג החדשה. גרסת הטורינג, שהיא חבילה למעשה, זהה מכנית לדגם GT3 הקיצוני רק מציעה מראה מעודן יותר למי שדגם ה- GT3 הרגיל פשוט צעקני מידי.
את המראה המעודן יותר משיגה גרסה הטורינג באמצעות הסרה של הכנף הקבועה העצומה מאחור, במקומה יש כנף רגילה נשלפת אלקטרונית, לחלונות הצד נוספה מסגרת אלומיניום, כונס האוויר העצום בפגוש הקדמי צבוע בצבע המרכב במקום בשחור, ישנה השחרה קלה לפנים הראשיים ולסמל GT3 מאחור נוסף הכיתוב "Touring".
גם בתא הנוסעים נמצא אווירה יותר מעודנת, באמצעות שימוש בעור במקום באלקנטרה על ההגה, מושבים, דלתות, דשבורד ועוד, יחד עם גימור אלומיניום כהה.
מעבר לכך זו אותה מכונית שנבנתה בהשראת טכנולוגיית מרוצים המצוידת במנוע 4.0 ליטר אטמוספרי בהספק של 510 כ"ס ב-8,400 סל"ד ומומנט מרבי של 47.6 קג"מ, כל זה על מכונית במשקל של 1418 ק"ג (אוטו': 1435 ק"ג), משקל זהה לדגם ה- GT3 הרגיל. כל זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.4 שניות ומהירות מרבית של 320 קמ"ש, אך נתוני קו ישר הם ממש לא המהות של הדגם, בשביל זה יש את ה- 911 טורבו S, אלא ניהוג והתנהגות וכמובן, גם האופציה לתיבת הילוכים ידנית שכבר קשה למצוא ברכבים בדרגה של ה- GT3.