עם הספק מרבי של מעל 700 כ״ס, המוסטנג שלבי GT500 היא המוסטנג החזקה ביותר אי פעם שיצאה משערי המפעל.
עם חזית כזו מוגזמת ומאיימת, שנועדה לאפשר לדגם לשאוב יותר אוויר בכדי להזין את מגדש-העל הענק שהותקן לצד המנוע, פורד חושפת את המוסטנג החזקה והמהירה ביותר אי פעם שלה, שלבי GT500 החדשה, האחות הבכירה לשלבי GT350.
פורד לא חושפת עדיין את הנתונים המלאים של הדגם, אך לפי החברה מנוע ה-5.2 ליטר V8 מגדש-על שחזית הדגם, גרסה משופרת של המנוע המוכר מה-GT350, מייצר הספק מרבי של ״מעל ל-700 כ״ס״. את תוספת ההספק האדירה הזו מעל ה-530 כ״ס של ה-GT350, פורד השיגה באמצעות התקנה של מגד-על בנפח עצום של 2.65 ליטר.
פורד לא חושפת גם את נתון התאוצה של ה-GT500, אך אם דגם ה-GT350 מסוגל להאיץ מעמידה ל-96 קמ״ש בזמן של 4.3 שניות, ניתן לצפות מה-GT500 לרדת הרבה מתחת ל-4 שניות.
על העברת הכוח אל הגלגלים האחוריים, דרך גל הינע עשוי מקרבון קל משקל, אחרית תיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים של Tremec האמריקאית. לתיבה ארבעה מצבי כיול לבחירת הנהג, כולל מצב דראג, עם בקרת יציאה מהמקום, ומצב מסלול.
פורד התקינה במוסטנג GT500 קפיצים קלים יותר, דור חדש של מערכת הבולמים האדפטיבית MagneRide שלה, מערכת היגוי חדשה וכן שינתה את גאומטריית המתלים. מערכת בלימה של ברמבו עם צלחות בקוטר של 420 מ״מ אחראית על עוצמת הבלימה בדגם.
פורד תציע לרכושי הדגם שתי חבילות ניהוג, החבילה הבכירה נקראת חבילת קרבון למסלול והיא כוללת חישוקי ״20 קלי משקל מקרבון, הרחבת מספק הגלגלים מאחור, צמיגי מישלין Pilot Sport Cup 2 שהותאמו במיוחד לדגם, כנף אחורית מתכוונת, הסרה של המושבים מאחור ועוד מספר חלקים שהוחלפו לחלקים עשויים מקרבון.