אסטון מרטין חושפת את הואנטאג S החדשה עם מנוע V12 משופר ההופך את הדגם למהיר ביותר בהיסטוריה של אסטון מרטין.
לאחר מספר טיזרים, אסטון מרטין מסירה את הלוט מעל הואנטאג' V12 S החדשה המחליפה את הואנטאג V12 היוצאת, עם מנוע V12 משופר ומהירות מרבית של 330 קמ"ש, מה שהופך את הדגם למהיר ביותר בהיסטוריה של החברה, להוציא את ה-one77 הייחודית שיוצרה בסדרה מוגבלת.
בחרטומה של הואנטג' S, ניצב מנוע V12 אטמוספרי מוחדש, עם מערכת ניהול מנוע חדשה של בוש, בנפח של 6.0 ליטר בהספק מרבי של 573 כ"ס, תוספת הספק של 55 כ"ס לעומת הדגם היוצא, ומומנט מרבי של 63.2 קג"מ המתקבל ב-5,750 סל"ד, תוספת של 5.1 קג"מ לעומת הדגם היוצא. 80% מהמומנט המרבי זמין כבר מ-1,000 סל"ד. אסטון מרטין עדיין לא חושפת את נתון התאוצה הרשמי, אך מציינת שהוא יהיה נמוך מ-4.0 שניות.
שינוי משמעותי נוסף בדגם, זו הכנסתו של בורר מצבי נהיגה, לראשונה בדגם, בכדי להפוך את הרכב לשימוש יותר ביום יום לעומת הדגם היוצא. בורר מצבי הנהיגה מציעה 3 מצבים שונים: רגיל, ספורט ומסלול. כל מצב משנה את תגובת המצערת, תגבור ההיגוי וכיול הבולמים האדפטיביים (גם כן לראשונה בדגם).
כמו רבים טובים ומהירים אחרים, גם הואנטאג' S החדשה נופלת קורבן לתיבות האוטו' והדגם כבר לא ישווק עם תיבה ידנית יותר, במיוחד כאשר באסטון מרטין רואים את השוק הסיני (והאמריקאי) כשוק היעד העיקרי של הדגם. התיבה האוטו' החדשה, Sportshift III, בעלת 7 יחסי העברה עם מנופי תפעול על גלגל ההגה והיא קלה ב-25 ק"ג מהתיבה הידנית שהוחלפה.
הדגם מצויד כסטנדרט בבלמים קרמיים מבית ברמבו, ומערכת בקרת היציבות החדשה, בעלת שני מצבים כולל אפשרות לניתוק מלא.