פורשה חושפת גרסת קצה חדשה לקאיין טורבו החדש, קאיין טורבו S E-Hybrid, המצוידת במערכת הנעה היברידית פלאג-אין בהספק מרבי הספק מרבי של 680 כ"ס, לעומת 550 כ"ס בלבד בקאיין טורבו הרגיל. גרסת הנעה זו תשווק במרכב הרגיל וגם במרכב הקופה החדש של הקאיין.
מערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין של הדגם עושה שימוש באותו מנוע 4.0 ליטר V8 טווין טורבו של הקאיין טורבו הרגיל, עם 550 כ"ס, ובתיבת השמונה הילוכים אוטו' של הדגם משולב כעת מנוע חשמלי התורם 136 כ"ס ו-40.8 קג"מ. ההספק הכולל עומד כאמור על 680 כ"ס והמומנט המרבי, הזמין בין 1,500-5,000 סל"ד, עומד על 91.7 קג"מ. התוצאה היא נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.8 שניות ומהירות מרבית של 295 קמ"ש, זאת לעומת 4.1 שניות הקאיין טורבו (3.9 שניות עם חבילת ספורט כרונו).
כמו בקאיין S E-Hybrid הרגיל שהוצג בשנה שעברה, גם בדגם הטורבו ההיברידי מותקנת סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 14.1kWh המאפשרת לפי פורשה טווח נסיעה חשמלי של 40 ק"מ (לעומת 44 ק"מ בדגם ההיברידי הרגיל) ונסיעה על בסיס המנוע החשמלי בלבד עד למהירות של 135 קמ"ש.
כדגמי ביצועים, הקאיין טורבו S E-Hybrid וה- קאיין טורבו S E-Hybrid קופה מצוידים כסטנדרט במתלי אוויר מתקדמים, מוטות מייצבים אקטיביים ובמערכת בלימה עם צלחות קרמיות. רוכשי הדגם שירצו לשדרג עוד יותר יוכלו להוסיף בתשלום גם חישוקי "22 במקום "21 ומערכת היגוי אחורית. לרשות הנהג מספר אפשרויות כיול של מערכת ההנעה, המתלים, ההיגוי, תיבת ההילוכים, תגובות המנוע ועוד.
במקביל להצגתם של שני דגמי הקצה, פורשה מציגה מערכת הנעה היברידית S E-Hybrid גם לקאיין קופה החדשה, מערכת זהה לזו שפגשנו בדגם הרגיל. שילוב של מנוע 3.0 ליטר V6 טורבו עם מנוע חשמלי ותיבת 8 הילוכים אוטו' היוצרים יחידת הנעה בהספק כולל של 455 כ"ס ומומנט מרבי של 71.35 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.0 שניות ולמהירות מרבית של 252 קמ"ש. גם בדגם זה מותקנת סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 14.1kWh המספיקה לטווח נסיעה חשמלי של 44 ק"מ.