הקאיין E-Hybrid החדש מציע מערכת הנעה היברידית נטענת עם 455 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של 44 ק"מ.
לאחר שחשפה בשנה שעברה את הקאיין החדש בסוף השנה שעברה, פורשה חושפת כעת את הגרסה ההיברידית פלאג-אין של הדגם, הקאיין E-Hybrid החדש, עם 455 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של 44 קילומטר.
מערכת ההנעה ההיברידית של הדגם משלבת בין מנוע 3.0 ליטר V6 טורבו בהספק מרבי של 335 כ"ס ומומנט מרבי של 45.9 קג"מ, בניגוד למנוע ה-2.9 טורבו שבפאנאמרה טוריסמו ההיברידית, לבין מנוע חשמלי בהספק מרבי של 134 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ היוצרים יחדיו יחידת הנעה בהספק כולל של 455 כ"ס.
מנוע הבנזין משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' המאפשרת לדגם להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 5.0 שניות ועד למהירות מרבית של 252 קמ"ש, שיפור של 0.7 שניות ו-9 קמ"ש לעומת הקאיין S E-Hybrid היוצא.
סוללות ליתיום-יון בקיבולת של 14.1kWh מאפשרת לדגם נסיעה חשמלית מלאה לטווח של 44 ק"מ ובמהירות מרבית של 133 קמ"ש. מטען ביתי של 10A יאפשר טעינה מלאה של הסוללה בזמן של 7.8 שניות. מטען ייעודי של 32A יאפשר לקצר את הזמן לכדי 2.3 שעות. כיאה לרכב של פורשה, מצב SPORT PLUS בבורר מצבי הנהיגה מאפשר לכל לנצל את כל הסוללה לטובת ביצועים מרביים.
בצד הוויזואלי, הקאיין ההיברידי החדש מבדיל עצמו משאר הגרסאות באמצעות קליפרים בצבע ירוק זרחני וכמובן שני פתחי תדלוק - אחד בכל צד. גם בתא הנוסעים נוכל למצוא, במשורה, את הצבע הירוק זרחני וכן לוח מחוונים אשר הותאם למערכת ההנעה ההיברידית של הדגם.
בעוד בתחום הרכב העממי הנעה היברידית עדיין נחשבת לנישה, אף בשוק היוקרה, האירופאי, הנעה היברידית מהווה כיום נתח משמעותי מהמכירות של דגמים המצוידים במערכת הנעה היברידית פלאג-אין, בעיקר על חשבון דגמי הדיזל.
יחד עם הצגתה של מערכת ההנעה ההיברידית לקאיין החדש, פורשה מעדכנת את רשימת האופציות עם תוספת תצוגה עילית צבעונית, מערכת בקרת שיוט מתקדמת יותר, חימום לשמשה הקדמית, עיסוי למושבים וחישוקי "22 חדשים.