קופה חושפת היום (ג') את הרכב החשמלי הראשון שלה, קופה בורן, רכב האצ'בק חשמלי המבוסס על פולקסווגן ID3. קופרה בורן הוצגה לראשונה כסיאט אל-בורן, אבל בקבוצת פולקסווגן החליטו להפוך את הדגם לדגם של קופרה.
מבט קצר בעיצוב החיצוני של הקופרה בורן ולא תתקשו לזהות את המקור לדגם, פולקסווגן ID3, עליו קופרה הלבישה שפת עיצוב שונה ומראה קצת ספורטיבי יותר כמתבקש ממותג הביצועים העצמאי של סיאט. לקופרה בורן אורך של 432 ס"מ, רוחב של 181 ס"מ, גובה של 153 ס"מ ובסיס גלגלים של 276.5 ס"מ, כלומר ארוך יותר ב-6 ס"מ מפולקסווגן ID3, נמוך ב-1.5 ס"מ סמליים וזהה בשאר המידות, גם בנפח תא המטען העומד על 385 ליטר.
את הקופרה בורן ניתן לקבל בשלב ההשקה בארבעה דגמים:
דגם בסיס עם סוללה בקיבולת של 48kWh (קיבולת נטו), מנוע חשמלי אחורי 150 כ"ס ו-31.6 קג"מ, 0-100 קמ"ש ב-8.9 שניות וטווח נסיעה חשמלי של 340 ק"מ.
דגם ביניים 58kWh עם מנוע חשמלי אחורי 204 כ"ס ו-31.6 קג"מ, 0-100 קמ"ש ב-7.3 שניות וטווח נסיעה חשמלי של 420 ק"מ.
את שני הדגמים האלו ניתן למצוא גם בפולקסווגן ID3, קופרה מציעה בנוסף שני דגמים ייחודיים לה עם חבילת e-Boost המעלה את ההספק המרבי הרגעי (קופרה לא מציינת לכמה זמן) ל-231 כ"ס אך המומנט המרבי נותר ללא שינוי על 31.6 קג"מ. את הקופרה בורן e-Boost ניתן לקבל בדגם 58kWh עם נתון 0-100 קמ"ש של 6.6 שניות וטווח נסיעה חשמלי של 420 כ"ס או בדגם 77kWh עם נתון 0-100 קמ"ש של 7.0 שניות וטווח נסיעה חשמלי של 540 ק"מ. נתוני הטווח בתקן WLTP עדיין לא סופיים.
טעינה של הסוללה אפשרית עד להספק של 125kW, זה מאפשר טעינה של 5% עד 80% בזמן של כ-35 דקות וטעינה של 5 דקות תאפשר לפי קופרה להוסיף כ-100 ק"מ לטווח הנסיעה.
כיאה לדגם של מותג קופרה, הבורן זכתה לבולמים אדפטיביים כסטנדרט עם כיול קשיח יותר מזה של ה-ID3, יחד עם כיול שונה למתלים ולהיגוי.
תא הנוסעים מצויד כמו פולקסווגן ID3 בלוח מחוונים קטן שלצידו נמצא בורר כיוון הנסיעה (D R P) אך מעבר לכך לדגם עיצוב ובעיקר חומרים ייחודיים וללא ספק מציגים מראה עשיר ומרשים יותר מזה של ה-ID3. במרכז הדשבורד נמצא מערכת מולטימדיה גדולה עם מסך מגע "12 ובתחתית המסך נמצא פס מגע המאפשר שליטה על בקרת האקלים ועוצמת השמע באמצעות החלקת האצבע על הפס. בנוסף נמצא את גלגל ההגה הספורטיבי של קופרה שבאופן קצת פחות חיובי, גם זכה לקבל את משטחי המגע החדשים של קבוצת פולקסווגן במקום כפתורים פיזיים.
לצד שפע של אבזור נמצא כמובן גם שפע של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל מערכת Travel Assist המאפשרת נהיגה סמי-אוטונומית באמצעות שליטה על ההיגוי, בלימה ותאוצה בטווח של 0-210 קמ"ש. המערכת משנה את מהירות הנסיעה גם בהתאם למידע ממערכת הניווט והמצלמה הקדמית.