כשנתיים לאחר שהציגה את הלבנטה טרופאו כגרסת הקצה של הדגם המצוידת במנוע V8 של פרארי, מזראטי מרחיבה את היצע גרסאות הטרופאו הקיצוניות גם אל הגיבלי והקוואטרופורטה.
כמו בלבנטה טרופאו שהוצג בשנת 2018, גם כאן אנחנו מוצאים בחזית הדגם מנוע 3.8 ליטר V8 טווין-טורבו של פרארי, המותאם לדגמי מזראטי, המייצר הספק מרבי של 580 כ"ס ב-6,750 סל"ד ומומנט מרבי של 74.4 קג"מ המתקבל בין 2,250-5,250 סל"ד.
הכוח אל הגלגלים האחוריים עובר דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית של ZF ודיפרנציאל מוגבל החלקה וזה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.3 שניות בגיבלי טרופאו ו-4.5 שניות בקוואטרופורטה טרופאו. המהירות המרבית בשני הדגמים זהה ועומדת על 326 קמ"ש. הלבנטה טרופאו, בזכות ההנעה הכפולה שלו, רושם נתון תאוצה של 3.9 שניות אך מהירות מרבית של "רק" 302 קמ"ש.
מעבר למנוע הביריון, דגמי הטרופאו זכו למערכת בקרת שלדה/יציבות (IVC) ליברלית יותר כולל כפתור Corsa המחדד לקצה את כל המערכות הדינמיות של הרכב, כולל היגוי, תיבת הילוכים, הבולמים האדפטיביים והסאונד של מערכת הפליטה.
החוויה הספורטיבית עוברת אל הרוכשים גם דרך העיצוב הייחודי לדגמי הטרופאו. זה כולל גריל צלעות כפולות בשחור מבריק, פנסים אחוריים חדשים, קרבון בתחתית הפגוש הקדמי והאחורי, מכסה מנוע חדש לגיבלי, חישוקי "21 עם אופציה לחישוקי "22 ועוד.
האווירה הזו ממשיכה גם אל תא הנוסעים עם גימור קרבון מבריק, מושבי ספורט שפע של עור ועוד. שני הדגמים זוכים בנוסף במערכת מולטימדיה "10.1 חדשה ולמערכות נהיגה סמי-אוטונומיות משודרגות, הלבנטה ממשיך עם מערכת "8.4 אך זו זכתה לחומרה חדשה ומסך משופר ואיכותי יותר.