מזראטי חושפת בסין גרסה חשמלית מלאה לגרקאלה, גרקאלה פולגורה (Folgore), המצטרפת אל הגראן טוריסמו פולגורה, הגרסה החשמלית של הגראן טוריסמו החדשה, כדגם החשמלי השני של מותג היוקרה הזה.
עיצוב חדש לפגוש הקדמי, ובמיוחד לגריל הקדמי, שנועדו בין היתר להפחית את מקדם הגרר, יחד עם עיצוב שונה במעט לפגוש האחורי, בשל העדר מערכת פליטה, וחישוקים בעיצוב ייחודי, אלו כל הפרטים המבדילים בין הגרקלה פולגורה החשמלי לבין שאר גרסאות הדגם.
מזראטי ציידה את הגרקלה החשמלי במערכת הנעה חשמלית כפולה עם שני מנועים בהספק של 275 כ"ס האחד כך שההספק הכולל של הדגם עומד על 550 כ"ס והמומנט המרבי על 82.6 קג"מ. על הכביש זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.1 שניות, 0-200 קמ"ש ב-16.1 שניות ומהירות מרבית של 220 קמ"ש.
אלו נתונים נאים מאוד אך זה עדיין פחות מהגרקאלה טרופאו, לו מנוע 3.0 ליטר V6 טווין-טורבו עם 530 כ"ס, נתון תאוצה 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 285 קמ"ש. למרות שלמערכת הנעה חשמלית יכולת העברת כוח טובה מזו של מערכת הנעה של דגם בעירה פנימית, תוספת המשקל המשמעותית של כ-600 ק"ג לגרסה החשמלית היא זו שעושה את כל ההבדל.
תוספת המשקל הגבוהה הזו מגיעה בעיקר מהסוללה הגדולה שהותקנה בתחתית המרכב, סוללה בקיבולת של 105kWh שמאפשרת לדגם טווח נסיעה של 500 ק"מ בלבד. מדובר בטווח נסיעה צנוע יחסית לקיבולת הסוללה אך קחו בחשבון שבשלב זה מדובר בהערכת יצרן בלבד. טעינה מהירה אפשרית עד להספק של 150kW כך שטעינה של 20%-80% אורכת 29 דקות וטעינה ביתית אפשרית עד להספק של 22kW.
הגרקלה פולגורה החשמלי נשען כסטנדרט על בולמים אדפטיביים וקפיצי אוויר התומכים במתלה עצמות עצה כפולות מלפנים ורב חיבורי מאחור. כמו שאר דגמי הגרקאלה נמצא מערכת בלימה של ברמבו עם קליפרים קדמיים עם 4 בוכנות הנועלים את הרפידות לצלחות במידה של 350X28, צנוע יחסית לרכב כבד כל כך, זה ממש לא מפריע ביום יום אך מי שינצל את הביצועים צפוי לגלות דעיכה משמעותית בבלימה. רוכשי הדגם יוכלו לבחור בשלושה חישוקי גלגלים בגדלים של "19 עד "21.
לרשות הנהג אפשרות בחירה מבין 4 מצבי הנעה שונים, כולל מצב הפחתת אנרגיה לטווח מרבי, מצב ספורט ומצב שטח. כיאה לרכב חשמלי מודרני, הסוללה מצוידת במשאבת חום כולל מנגון הכנה לפני טעינה, ישנה אפליקציה לשליטה מרחוק כולל הפעלה מראש של בקרת האקלים, מתכנן נתיב נסיעה בהתאם ליעד ולעמדות הטעינה שבדרך ועוד.
מעבר לכך, למעט אפשרויות גימור ייחודיות לדגם החשמלי, כל השאר זהה למוכר לנו משאר גרסאות הגרקלה כולל תא נוסעים עשיר ומאבוזר, עודף של מסכי מגע, מערכת מולטימדיה מתקדמת, לוח מחוונים דיגיטלי, פתיחה חשמלית לדלתות (לנעילה) ועוד.