מזראטי גראן קבריו החדשה 2024
מזראטי גראן קבריו החדשה.
מזראטי גראן קבריו החדשה 2024
מזראטי גראן קבריו החדשה.

כשנה וחצי לאחר שחשפה את הגראן טוריסמו החדשה, מזראטי חושפת את גרסת הקבריולט של הדגם - הגראן קבריו החדשה. מזראטי גראן טוריסמו החדשה משווקת גם בגרסה חשמלית מלאה, גראן טוריסמו פלוגורה, אך בשלב זה מזראטי לא חושפת האם גם הגראן קבריו החדשה תשווק בעתיד בגרסה חשמלית. 

 

בשלב ההשקה, מזראטי גראן קבריו החדשה תשווק בדגם Trofeo החזק והדינאמי יותר עם הספק מרבי של 550 כ"ס ומומנט מרבי של 66.3 קג"מ ב-3,000 סל"ד המתקבלים ממנוע ה-3.0 ליטר V6 טווין-טורבו של החברה, מנוע שפותח במקור עבור מכונית העל מזראטי MC-20 וכאן הוא משרת בגרסה מעודנת יותר לשימוש יום יומי. 

 

2024 מזראטי גראן קבריו החדשה
מזראטי גראן קבריו החדשה.

כמו גרסת הקופה, גם כאן המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ולמערכת הנעה כפולה ויחידת ההנעה הזו מאפשרת לדגם להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.6 שניות (קופה: 3.5 ש'), 0-200 קמ"ש ב-12.2 שניות ומהירות מרבית של 316 קמ"ש. 

 

גג האריג החשמלי מתקפל/נסגר בזמן של 14 שניות וניתן לעשות זאת עד למהירות של 50 קמ"ש. מנגנון הגג המתקפל וחיזוקי השלדה שנועדו לפחות על העדר גג קשיח, הוסיפו כ-100 ק"ג למשל הדגם לעומת גרסת הקופה. במשענות הראש של המושבים הקדמיים נמצא מחממי צוואר המזרימים אוויר חם לצוואר לטובת נהיגה בימים צוננים וכאופציה, ניתן להוסיף חוסם מערבולות אחורי הנשלף חשמלית להפחתה של זרימת אוויר החודרת לאזור הנוסעים.  

 

 

מזראטי גראן קבריו החדשה תא הנוסעים
מזראטי גראן קבריו החדשה.

השאר כמובן זהה למוכר לנו מהגראן טוריסמו החדשה וזה כולל את העיצוב החיצוני המרהיב שהוא אבולוציה מודרנית קלה לעיצוב של הדגם היוצא, תא הנוסעים החדש שהוא קפיצת מדרגה עצומה של איכות וטכנולוגיה לעומת הדגם היוצא כולל מערכת המולטימדיה "8.8 החדשה והמתקדמת של מזראטי עם תפעול קולי, אפליקציה לשליטה מרחוק, עדכוני OTA ועוד. נמצא גם לוח מחוונים דיגיטלי "12.3, תצוגה עילית, מערכת שמע פרימיום מבית Sonus faber האיטלקית עם עד 16 רמקולים, מגוון מערכות בטיחות מתקדמות ועוד. 

 

2024 מזראטי גראן קבריו החדשה
מזראטי גראן קבריו החדשה.

הדגם נשען על חישוקי "20 מלפנים ו-"21 מאחור, מתלי עצמות עצה כפולות מלפנים ורב חיבורי מאחור יחד עם בולמים אדפטיביים וקפיצי אוויר. על כל המערכות  - מנוע, תיבת הילוכים, מתלים ועוד - שולטת מערכת בקרה מתקדמת VDCM המספקת לנהג בחירה מבין מספר מצבי נהיגה, כולל מצב מסלול ומצב המאפשר כיבוי מלא של בקרת היציבות. הדגם מצויד כסטנדרט במערכת בלימה מבית ברמבו עם קליפרים בעלי 6 בוכנות מלפנים ו-4 מאחור עם צלחות בלימה במידה של 380X34 מלפנים.

תגיות: מזראטי
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 8

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.