i8 רודסטר החדשה צפויה לנחות בישראל במהלך חודש יוני הקרוב, עם טווח חשמלי של 53 ק"מ ונתון תאוצה של 4.6 שניות.
דלק מוטורוס, יבואנית ב.מ.וו בישראל, מודיעה על כך שבמהלך חודש יוני 2018 היא תחל בשיווקה של ב.מ.וו i8 רודסטר החדשה, גרסת הגג הנפתח של ה-i8 קופה - מכונית הספורט ההיברידית פלאג-אין של ב.מ.וו.
הצגתה של ה-i8 רודסטר, בסוף השנה שעברה, לוותה במתיחת פנים לדגם הקופה כאשר עיקר החידושים הם מערכת הנעה יעילה יותר עם סוללת ליתיום-יון גדולה יותר המאפשרת בנוסף טווח חשמלי ארוך יותר וכן משפר שדרוגים לגימור ואיכות החומרים בתא הנוסעים ותוספת על מערכת iDrive עדכנית עם מסך "8.8.
מערכת ההנעה של דגם הקופה והרודסטר זהה ומשלבת בין מנוע 1.5 ליטר שלושה צילינדרים טורבו (משודרג) בהספק מרבי של 231 כ"ס ומומנט מרבי של 32.6 קג"מ, המשודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית והאחראי על הנעת הגלגלים האחוריים, ומנוע חשמלי קדמי חדש, המשודך לתיבת 2 הילוכים אוטומטית והאחרי על הנעת הגלגלים הקדמיים, בהספק מרבי של 143 כ"ס (לעומת 131 כ"ס בדגם היוצא) ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ.
ההספק הכולל של המערכת עומד על 374 כ"ס, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.4 שניות בדגם הקופה ו-4.6 שניות בדגם הרודסטר. המהירות המרבית זהה ועומדת על 250 קמ"ש - מוגבלת אלקטרונית.
סוללת ליתיום-יון חדשה בקיבולת של 11.6kWh מאפשרת הגדלה משמעותית של טווח הנסיעה החשמלי בדגם, מ-33 ק"מ ל-55 ק"מ בדגם הקופה ו-53 ק"מ בדגם הרודסטר. בנוסף, הסוללה החדשה מאפשרת נסיעה חשמלית מלאה עד למהירות של 120 קמ"ש. טעינה מלאה של הסוללה מהשקע הביתה (10A/230V) דורשת המתנה של 4.5 שעות, מטען ייעודי (16A/230V) יאפשר לקצר את זמן הטעינה ל-3 שעות.
דגם הרודסטר מצויד בגג רך הנפתח/נסגר חשמלית בלחיצת כפתור בזמן של 15 שניות וניתן לעשות זאת עד למהירות נסיעה של 50 קמ"ש. לרשות הנהג בורר מצבי נהיגה בעל 5 מצבים ולחיצה על כפתור eDrive תאפשר נהיגה חשמלית מלאה כאשר מנוע הבנזין נכנס לפעולה רק כאשר הסוללה לקראת התרוקנות מלאה או כאשר הנהג מבקש האצה מרבית.