ג'נסיס חושפת את ה- G70 שוטינג ברייק, רכב הסטיישן הראשון של ג'נסיס המבוסס על ה- G70 סדאן ומיועד במיוחד עבור השוק האירופי, שם הוא יתחרה מול ב.מ.וו סדרה 3 טורינג, אודי A4 אוונט ועוד. ג'נסיס G70 שוטינג ברייק מצטרפת לדגמים G80, GV80, GV70 ו-G70 סדאן אותם ג'נסיס תחל לשווק החל מהקיץ הקרוב באירופה - תחילה בגרמניה, בריטניה ושוויץ. מכלמוביל, יבואנית ג'נסיס בישראל, נמסר כי ג'נסיס G70 שוטינג ברייק תשווק בישראל בהזמנה מיוחדת בלבד, ג'נסיס G70 סדאן לעומת זאת תשווק בישראל כבר במהלך החודש הנוכחי.
ג'נסיס דאגה להצמיד ל- G70 סטייישן עיצוב בסגנון שוטינג ברייק המעניק לדגם מראה מסוגנן וספורטיבי יותר מזה של סטיישן רגילה. לג'נסיס G70 שוטינג ברייק מידות זהות לאלו של דגם הסדאן, עם אורך של 4,685 מ"מ, רוחב של 1,850 מ"מ, גובה של 1,400 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,835 מ"מ. ג'נסיס מציינת כי לתא המטען תוספת של 40% לנפח לעומת דגם הסדאן ואת המושבים מאחור ניתן לקפל ביחס המקובל בסגמנט של 40:20:40.
עיצוב תא הנוסעים זהה כמובן למוכר לנו מה- G70 סדאן, שהוצגה באוקטובר האחרון בדגם מתיחת פנים. בתא הנוסעים נוכל למצוא מולטימדיה "10.25 עם אנדוראיד אוטו ואפל קאר-פליי, טעינה אלחוטית מהירה, מצלמת דרך קדמית ואחורית אינטגרלית, אפשרות לפתיחת הדלתות באמצעות שבב NFC שבמכשיר הסלולרי, חיבור קבוע לרשת האינטרנט ועדכונים OTA, לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 (אופציה), תפעול קולי מורחב, חיבור לבית חכם, נעילה בקוד של מערכת המולטימדיה ועוד.
ג'נסיס לא מציינת את מבחר המנועים שיהיו זמינים עם הדגם באירופה, אך סביר להניח שכל המוכר לנו מהשוק האמריקאי או הקוריאני יגיע גם לשוק האירופי, זה כולל מנוע 2.0 ליטר טורבו עם 252 כ"ס ו-36 קג"מ, 2.2 ליטר טורבו דיזל עם 202 כ"ס ו-45 קג"מ והמנוע הבכיר בהיצע הוא מנוע 3.3 ליטר V6 טווין-טורבו בהספק מרבי של 370 כ"ס ומומנט מרבי של 52 קג"מ. כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטומטית המעבירה את הכוח אל הגלגלים האחוריים עם אופציה למערכת הנעה כפולה AWD.
הדגם המוצג בתמונות גולל את חבילת הספורט שיונדאי מציעה עם הדגם שהיא מקבילה, פחות או יותר, לחבילת M Performance של ב.מ.וו. מי שיבחר בחבילת הספורט ייהנה מעיצוב ספורטיבי יותר, מערכת בלימה משודרגת של ברמבו עם קליפרים בצבע אדום, דיפרנציאל מוגבל החלקה מכני, בולמים אדפטיביים וחישוקי "19. החבילה כוללת בנוסף מערכת פליטה משודרגת וכן מצב דריפט למערכת ההנעה הכפולה.