ג'נסיס חושפת בתערוכת הרכב של בוסאן (קוריאה) את דגמי 2024 המחודשים של ג'נסיס G80 החשמלית (G80 Electrified) אשר זכו למתיחת פנים ראשונה המוצגת כשלוש שנים לאחר השקת הדגם. מתיחת פנים לג'נסיס G80 החשמלית מתרכזת בעיקר במושב האחורי כולל תוספת נכבדה של 130 מ"מ לבסיס הגלגלים שהופך את הדגם לסוג של לימוזינה.
דגמי 2024 המחודשים של ג'נסיס G80 החשמלית נשענים על מתיחת הפנים לדגמי G80 הרגילים שהוצגה בחודש דצמבר האחרון כך שאותם שינויים בוצעו גם בגרסה החשמלית של הדגם וזה כולל ליטוש קל לעיצוב החיצוני של הדגם הכולל טכנולוגיית תאורה מתקדמת יותר, עיצוב מעודכן לפגושים מלפנים ומאחור עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים.
שינוי משמעותי הרבה יותר אנחנו פוגשים בחלל תא הנוסעים שזכה לשדרוג מקיף בכל התחומים כולל עיצוב חדש לדשבורד עליו הותקן המסך הפנורמי הענק של ג'נסיס בגודל "27 במקום מסכים נפרדים למולטימדיה ולוח המחוונים, הותקנה מערכת מולטימדיה חדשה ומתקדמת יותר עם ממשק גרפי חדש, נמצא גם גלגל הגה חדש, חוגה חדשה ונוחה יותר לשליטה על המולטימדיה בין המושבים, ממשק בקרת אקלים חדש, בידוד רעשים משופר (סינון רעשים אקטיבי) ועוד מגוון שינויים קטנים יותר שנועדו לשדרג את חוויית הנסיעה ברכב.
בצורה לא אופיינית למתיחת פנים ובניגוד לשאר גרסאות ה- G80, ג'נסיס האריכה את בסיס הגלגלים של הגרסה החשמלית ב-130 מ"מ לכדי אורך של 3,140 מ"מ, רק 40 מ"מ פחות מספינת הדגל של החברה - ג'נסיס G90. התוספת המשמעותית לבסיס הגלגלים הוקדשה לשיפור המרווח בשורה השנייה שכעת היא מוצעת עם אופציה לשני מושבים נפרדים עם שליטה חשמלית מלאה, חימום, אוורור ועיסוי.
ג'נסיס ניצלה את מתיחת בסיס הגלגלים גם כדי להתקין בדגם סוללה גדולה יותר מהדור הרביעי של קבוצת יונדאי ובקיבולת של 95.4kWh במקום 87.2kWh בדגם הנוכחי. פרטים טכניים מלאים יותר על הדגם ג'נסיס תחשוף בחודש אוגוסט הקרוב עם תחילת השיווק של הדגם המחודש בשוק הבית הקוריאני. עדכון: ג'נסיס G80 החשמלית ממשיכה עם אותה יחידת הנעה (הנעה כפולה 370 כ"ס) והסוללה החדשה תוסיף לטווח הנסיעה עוד כ-48 ק"מ בתקן הקוריאני המחמיר כך שלדגם טווח נסיעה משולב של 475 ק"מ - לדגם הנוכחי טווח נסיעה של 520 ק"מ בתקן WLTP (התקן הקוריאני ראלי ומחמיר יותר מתקן WLTP האירופי).