מרצדס GLC 43AMG 4MATIC קופה מצויד במנוע 3.0 ליטר בי-טורבו עם 367 כ"ס המספק ביצועים של 4.9 שניות 0-100 קמ"ש.
חטיבת AMG של מרצדס ממשיכה להציג גרסאות ביניים ספורטיביות לדגמי הביצועים הבכירים של החברה, דגמים המתחרים בדגמי ה- S או ה- M Performance של ב.מ.וו. הפעם חטיבת AMG חושפת את גרסת ה- 43 AMG לקרוסאובר קופה מרצדס GLC, המתחרה של מרצדס ל-ב.מ.וו X4.
כמו בכל הדגמים הנושאים את סמל ה- 43, גם כאן אנחנו פוגשים את מנוע ה- V6 בי-טורבו בנפח של 3.0 ליטר וכמו ב- GLC 43 הרגיל, גם כאן ההספק המרבי עומד על 367 כ"ס בין 5,500-6,000 סל"ד והמומנט מרבי על 53.0 קג"מ בין 2,500-4,500 סל"ד.
המנוע משודך לתיבת 9 הילוכים אוטו' המעבירה את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך מערכת 4MATIC עם תעדוף לציר האחורי ביחס של 31:69. עבור ה- GLC 43 AMG קופה, זה מספיק לנתון תאוצה של 4.9 שניות 0-100 קמ"ש ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. עם תהיו עדינים עם דוושת התאוצה, תוכלו להשיג צריכת דלק משולבת של 11.9 ק"מ לליטר. אלו נתונים זהים למתחרה העיקרי של הדגם - ב.מ.וו X4 M40i שהוצג בשנה שעברה.
לעומת הדגמים הרגילים, הדגם מצויד כסטנדרט בקפיצי אוויר ובולמים אדפטיביים שהותאמו לאופי הספורטיבי של הדגם ונשלטים באמצעות בורר מצבי הנהיגה. בנוסף לכך, AMG הוסיפה נקודות חיזוק בשלדה וכן התקינה מערכת בלימה משופרת וביצעה כיול מחדש למערכת ההיגוי.
בצד הוויזואלי, הדגם מצויד כסטנדרט בחישוקי "19 אותם ניתן לשדרג לחישוקים במידה של "21, נמצא גם פגושים בעיצוב ספורטיבי וכך גם עיצוב הגריל הקדמי. בתא הנוסעים נמצא מושבי ספורט יחד עם תפירה בחוט אדום, גלגל הגה ספורטיבי וגימור בקרבון.