מרצדס AMG חושפת את גרסאות הביצועים של מרצדס GLC החדש אותן תוכלו לרכוש בשני דגמים, דגם GLC 43 4MATIC או בדגם הפלאג-אין הבכיר GLC 63 S E PERFORMANCE. בשלב קצת מאוחר יותר מרצדס תשיק את גרסאות הביצועים של ה- GLC קופה החדש עם אותן מערכות הנעה בדיוק.
מרצדס GLC 43 מצויד במנוע ה-2.0 ליטר טורבו החדש של מרצדס אותו פגשנו בעבר בדגמים SL 43 ו- C 43, זה מנוע העושה שימוש במגדש טורבו בו משולב מנוע חשמלי קטן שנועד למנוע את השהיית הגדישה, בעיקר בסל"ד נמוך, עד במנוע הבנזין מייצר מספיק גזי פליטה בכדי לסובב את הטורבינה של מגדש הטורבו המכני. המנוע החשמלי הקטן משולב במערכת הסיוע החשמלי 48V הכוללת גם סטרטר גנרטור המוסיף בעת הצורך עוד 14 כ"ס ו-15.3 קג"מ.
המנוע הזה מייצר הספק מרבי של 421 כ"ס ב-6750 סל"ד ומומנט מרבי של 51 קג"מ המתקבל ב-5,000 סל"ד. הסיבה שהמומנט המרבי מתקבל בסל"ד גבוה יחסית למנועי טורבו הוא השאיפה של מרצדס להעניק למנוע הזה אופי שדומה יותר למנוע אטמוספרי אך אל דאגה, עדיין מרבית המומנט כבר זמין מסל"ד נמוך. המנוע הזה משודך לתיבת 9 הילוכים אוטומטית ללא ממיר מומנט AMG SPEEDSHIFT MCT 9 ולמערכת הנעה כפולה AMG 4MATIC עם תעדוף ברור לציר האחורי (61%). על הכביש זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש נאה של 4.8 שניות ולמהירות מרבית של 250 קמ"ש.
דגם הביצועים הבכיר GLC 63 S E Performance וכמו כל דגמי הביצועים הבכירים של מרצדס זו מערכת הנעה היברידית פלאג-אין המחליפה, במקרה זה, את מנוע ה-4.0 ליטר V8 טווין-טורבו הנהדר של הדגם היוצא שסיפק 510 כ"ס.
זו אותה מערכת הנעה שפגשנו מוקדם יותר ב- C63 S החדשה, מערכת המשלבת מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי מרשים של 476 כ"ס ב-6750 סל"ד ומומנט מרבי של 55.5 קג"מ המתקבל בין 5250-5500 סל"ד (מנוע ה-2.0 ליטר הסדרתי החזק בעולם). למנוע הזה מסייע מנוע חשמלי בהספק של 95 כ"ס ומומנט מרבי של 32.6 קג"מ לו מצב בוסט המעלה את ההספק המרבי ל-204 כ"ס למשך של עד 10 שניות, אז מתקבל הספק משולב של 680 כ"ס ומומנט מרבי אדיר של 104 קג"מ, נתונים המאפשרים לדגם לרשום נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.5 שניות ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 275 קמ"ש.
הדגם הזה מצויד בסוללה קטנה בקיבולת של 4.8kWh המאפשרת לדגם טווח חשמלי של 12 ק"מ, כפי שאתם כבר מבינים הסוללה הזו לא באמת לנסיעה חשמלית אלא לטעינה מהירה מאוד ע"י מערכת הבלימה הרגנרטיבית או מנוע הבנזין ולפריקה מהירה של אנרגיה (זרם גבוה) לטובת אותו בוסט של הספק. גם בדגם זה נמצא תיבת 9 הילוכים אוטומטית ומערכת הנעה כפולה שכן היא בגרסת 4MATIC+ המאפשר העברה של עד 100% מהמומנט לאחד הצירים ועד ל-100% מהמומנט לאחד מהגלגלים מאחור, כל זה במצב האוטומטי כאשר לנהג אפשרות בחירה של חלוקת המומנט דרך מערכת המולטימדיה, כולל מצב דריפט.
בכל הדגמים נמצא כסטנדרט מתלי אוויר AMG RIDE CONTROL עם בולמים אדפטיביים, בורר מצבי נהיגה עשיר, מערכת פליטה משודרגת ומערכת היגוי אחורית המפנה את הגלגלים מאחור בזווית של עד 2.5 מעלות במהירויות של עד 100 קמ"ש ועד 0.7 מעלות עם כיוון הגלגלים הקדמיים במהירויות מעל 100 קמ"ש. לצד זה נמצא מערכת בלימה משופרת עם קליפרים בעלי 6 בוכנות מלפנים וצלחות בלימה במידות של 370X36 או 390X38 בהתאמה.
לצד כל זה נמצא כמובן עיצוב ספורטיבי יותר וקרבי למראה, חישוקי "19 או "20 בהתאמה, מושבי ספורט, גלגל הגה AMG בעיטוף עור ואלקנטרה, גימורי קרבון לתא הנוסעים, דוושות מתכת רשימת אבזור עשירה ועוד.