גרסאות הביצועים של חטיבת M לב.מ.וו X5 ו-X6 החדשים, מציעות הספק מרבי של 567 כ"ס ונתון תאוצה של 4.2 שניות בלבד.
חודש לפני הופעת הבכורה העולמית בתערוכת לוס אנג'לס הקרובה, ב.מ.וו חושפת את הדור השני ל-X5M ול-X6M. גרסאות הביצועים של חטיבת M של ב.מ.וו לקרוסאוברים המצליחים של החברה, מצוידות במנוע V8 טווין-טורבו בנפח 4.4 ליטר שהושאל מה-M5 החדשה.
המנוע מייצר בשני הדגמים הספק מרבי של 567 כ"ס בין 6,000-6,500 סל"ד ומומנט מרבי של 76.4 קג"מ המתקבל בין 2,200-5,000 סל"ד, זו תוספת של 15 כ"ס ו-7.2 קג"מ לעומת המנוע המותקן ב-M5 ותוספת של 20 כ"ס ו-7.2 קג"מ בהשוואה לגרסאות הקודמות של ה-X5M ו-X6M.
ביחס למתחרות, ב.מ.וו מעמידה כאן את יחידת הכוח החזקה ביותר: 47 כ"ס יותר מהקאיין טורבו המצויד במנוע 4.8 ליטר טווין-טורבו או 46 כ"ס יותר ממרצדס ML63 AMG המצויד במנוע 5.5 ליטר טווין-טורבו.
בשני הדגמים המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' לעומת 6 הילוכים אוטו' בדור הקודם של הדגמים. התיבה מעבירה את הכוח לכל הגלגלים דרך מערכת הנעה כפולה xDrive שהותאמה במיוחד לשני הדגמים ומסוגלת להעביר 100% מהמומנט לציר הקדמי או האחורי.
יחידת ההנעה הזו צריכה להניעה שני רכבים שאמנם השילו ממשקלם 30 ק"ג, אך עדיין מדובר ברכבים הרושמים לזכותם על המאזניים משקל של 2275 ק"ג ל-X5M ו-2265 ק"ג ל-X6M. למרות זאת יחידת ההנעה הזו מצליחה לספק בשני הדגמים ביצועים שהם לא פחות ממרשימים במיוחד: 4.2 שניות 0-100 קמ"ש, קיזוז של 0.3 שניות לעומת הדור הקודם, ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש (280 קמ"ש ללא מגביל). צריכת הדלק בשני הדגמים השתפרה בכ-20%, אך אל תצפו לפריוס עם נתון מעבדה של 9 ק"מ לליטר.
ב.מ.וו מציינת שהיא ביצעה שינויים רבים במערך המתלים של שתי הגרסאות לעומת הגרסאות הרגילות של ה-X5 וה- X6 והמרכב הונמך ב-10 מ"מ. מערך המתלים מבוסס על עצמות עצה כפולות מלפנים וקפיצי אוויר מאחור עם כיוון גובה אוטו' יחד עם בולמים נשלטים אלקטרונית עם שלושה מצבי כיול לבחירת הנהג ומוטות מייצבים אקטיביים. לשני הדגמים חישוקי "21 וצמיגים קדמיים במידה של 285/35 ואחוריים במידה של 325/30.
ב.מ.וו תחל בשיווקם של שני הדגמים במהלך המחצית הראשונה של 2015 כאשר מחירו של ה-X5M בארה"ב עומד על החל מ-$99,650 ומחירו של ה-X6M החל מ-$103,050.