ב.מ.וו סדרה 4 החדשה, המהווה את גרסת הקופה לסדרה 3, מגיעה לישראל מוקדם מהצפוי, תשווק בשלושה דגמים בהספקים של 184-306 כ"ס ובמחירים של בין 340-450 אלף שקל.
דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו בישראל, מתחילה במכירה מוקדמת של סדרה 4 קופה החדשה, חודש בלבד לאחר שנחשפה לראשונה בבכורה עולמית. ב.מ.וו סדרה 4 מהווה למעשה את גרסת הקופה לסדרה 3 סדאן זאת בהתאם לאסטרטגיית שמות/מספור הדגמים החדשה של ב.מ.וו.
ב.מ.וו סדרה 4 מבוססת על הפלטפורמה של סדרה 3 סדאן אך מציעה אופי ספורטיבי יותר באמצעות הרחבת מפסק הסרנים מלפנים ומאחור והנמכת מרכב של 10 מ"מ. בנוסף לכך, דאגה ב.מ.וו להנמיך את מרכז הכובד של המכונית כך שכיום, סדרה 4 היא בעלת מרכז הכובד הנמוך ביותר מבין כל הדגמים של ב.מ.וו.
לסדרה 4 מידות הגדולות במעט מסדרה 3 קופה היוצאת, עם אורך של 4,638 מ"מ, רוחב של 1,825 מ"מ, גובה של 1,326 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,810 מ"מ. על אף הגידול במידות לעומת הדגם היוצא העלייה במשקל הינה של 30 ק"ג בממוצע בלבד. נפח תא המטען עומד על 445 ליטר, 5 ליטר יותר מדגם הסדאן.
במכירה המוקדמת יוצעו בישראל הגרסאות הבאות:
גרסת 420 בעלת מנוע 2.0 ליטר טורבו בנזין, 184 כ"ס במחיר 340 אלף שקל.
גרסת 428 בעלת מנוע 2.0 ליטר טורבו בנזין 245 כ"ס, 5.8 שניות 0-100 קמ"ש, במחיר 385 אלף שקל.
גרסת 435 בעלת מנוע 3.0 ליטר טורבו בנזין 6 צילינדרים 306 כ"ס, 5.1 שניות 0-100 קמ"ש, במחיר 450 אלף שקל.
כל הדגמים יוצעו עם תיבת 8 הילוכים אוטו'. וברמת אבזור תקנית עשירה אשר תכלול את הליינים הייחודיים של היצרן ביניהם ליין ה-Sport וליין הLuxury. כחלק מהאבזור התקני יגיעו שתי הגרסאות עם מושבי ספורט, הגה עור ספורט כולל שליטה על תיבת ההילוכים, פנסי קסנון, מפתח חכם, חישוקים 18 אינץ' ומערכת ECO PRO המסייעת לנהג לצמצום צריכת דלק.
כאמור, סדרה 4 לא רק נראית ספורטיבית אלא גם תוכננה להיות כזו, לכן גם המתלים וזוויות הגלגלים (קאמבר) כיולו בכדי להציע התנהגות כביש זריזה ו"קלת רגליים". חלוקת המשקל לפי במוו היא 50/50 המסורתית. גם בתא הנוסעים, הזהה בעיצובו לסדרה 3, התכונות הספורטיביות של סדרה 4 באות לידי ביטוי באמצעות ישיבה נמוכה משמעותית מגרסת הסדאן והתואמת את האופי הספורטיבי של הדגם.