ב.מ.וו סדרה 4 קבריולט החדשה נחשפת במלואה כחודש ימים לפני הבכורה העולמית שתערך בחודש הבא בתערוכת לוס אנג'לס.
לאחר שזכינו לפני מספר ימים להצצה ראשונה בסדרה 4 קבריולט החדשה, ב.מ.וו הסירה היום (א') את הלוט מעל סדרה 4 קבריולט המבוססת על סדרה 4 קופה החדשה ומחליפה את סדרה 3 קבריולט היוצאת. שיווקו של הדגם החדש יחל ברבעון הראשון של 2014, גם בישראל כמובן, ומחירו של הדגם בארה"ב החל מ-$50,000.
כמו סדרה 3 קבריולט, גם סדרה 4 קבריולט מציעה גג נפתח קשיח המורכב משלושה חלקים אשר זמן ההמתנה לפתיחתו או סגירתו עומד על 20 שניות. סגירת הגג חייבת להיעשות במצב עמידה, כמו כל גג נפתח קשיח, אך בשונה מבעבר פתיחת הגג אפשרית עד למהירות של 18 קמ"ש. נפח תא המטען עומד על 370 ליטר או 220 ליטר כאשר הגג סגור או פתוח בהתאמה, כ-20 ליטר יותר מאשר בסדרה 3 קבריולט היוצאת.
עם תחילת השיווק, ב.מ.וו תציע את סדרה 4 קבריולט עם 3 יחידות הנעה בלבד (כל הנתונים הם לתיבה האוטו'): דגם 420d עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטר המייצר הספק מרבי של 184 כ"ס ו-38.7 קג"מ ומספק ביצועים של 8.2 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 228 קמ"ש יחד עם צריכת דלק משולבת של 20.8 ק"מ לליטר.
דגם 428i מוצע עם מנוע 2.0 ליטר טורבו המייצר הספק מרבי של 245 כ"ס ו-36.7 קג"מ ומספק ביצועים של 6.4 שניות 0-100 קמ"ש, מהירות מרבית של 250 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 15.1 ק"מ לליטר. דגם הבנזין הבכיר עם השקת הדגם הוא 435i המוצע עם מנוע 6 צילינדרים טורבו בנפח 3.0 ליטר המייצר הספק מרבי של 306 כ"ס ו-40.8 קג"מ ומספק ביצועים של 5.5 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 250 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת בדגם זה עומדת על 13.3 ק"מ לליטר.
הדגם יוצע עם תיבת 8 הילוכים אוטו' או 6 הילוכים ידנית, כל המנועים משודכים למערכת עצור/סע . אופציה להנעה כפולה AWD xDrive תוצע בדגם 428i.
לסדרה 4 קבריולט אורך של 4,638 מ"מ, רוחב של 1,825 מ"מ, גובה של 1,384 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,810 מ"מ. משקל הדגם נע בין 1680 ק"ג לדגם הדיזל הבסיסי ועד ל-1820 ק"ג לדגם הבנזין הבכיר. כמו סדרה 4 קופה, גם גרסת הקבריולט זוכה בהנמכת מרכב של 19 מ"מ לעומת סדרה 3 סדאן, חלוקת משקל של 50/50 וכן חיזוקי שלדה לטוב קשיחות מבנית גבוהה יותר (כ-40% יותר קשיחה לפיתול לעומת סדרה 3 היוצאת).
כמו גרסת הקופה, סדרה 4 קבריולט תוצע בשלוש סגנונות עיצוב/כיול – LUXURY, SPORT Line ו-M Sport. כל סגנון זוכה בעיצוב שונה במקצת לגריל הקדמי, לגימור ולצבעים שונים מהחוץ ובתא הנוסעים, עיצוב שונה לחישוקי הגלגלים ועוד. גרסאות M-Sport נבדלות בכיול שונה למתלים ולהיגוי, בלמי M, הגה ספורט M ועוד.