ב.מ.וו M8 מציעה הספק מרבי של עד 625 כ"ס, מערכת הנעה כפולה מתקדמת עם אפשרות להנעה אחורית מלאה ומערכת בלימה מתקדמת המאפשרת לנהג כיול של דוושת הבלימה.
ב.מ.וו חשפה אמש את גרסאות הקצה של סדרה 8 החדשה, דגמי M8 קופה וקבריולט להם תוכלו להוסיף חבילת Competition לשדרוג נוסף של הכוח והביצועים. מדלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו בישראל, נמסר כי הדגם צפוי להגיע לישראל לקראת סוף 2019.
מתחת למכסה המנוע נמצא גרסה משופרת של מנוע ה-4.4 ליטר V8 טווין-טורבו המשרת את דגם M850i xDrive. דגמי M8 הסטנדרטיים מציעים הספק מרבי של 600 כ"ס (530 כ"ס בדגם M850i) ומומנט מרבי של 76.4 קג"מ המתקבל בין 1,800 ל-5,800 סל"ד. דגמי הקומפטישן של ה-M8 מציעים הספק מרבי של 625 כ"ס - הספק זהה ל-M5 קומפטישן.
המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו' ומערכת הנעה כפולה M xDrive. דגמי M8 הסטנדרטיים מספקים בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.3 שניות בדגם הקופה ו-3.4 שניות בדגם הקבריולט, דגמי הקומפטישן מקזזים עשירית שנייה עם נתון של 3.2 שניות ו-3.3 שניות בהתאמה. המהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש, תוספת של חבילת M Driver תעלה את ההגבלה למהירות של 304 קמ"ש.
מערכת ההנעה הכפולה שבדגם, M xDrive, זהה למוכר לנו מה- M5 והיא בעלת תעדוף לציר האחורי ומאפשרת לנהג בחירה מבין מספר מצבי חלוקות כוח, כולל הנעה אחורית מלאה בניתוק של מערכת בקרת היציבות. דגמי M8 מצוידים כסטנדרט בדיפרנציאל M אחורי המחלק באופן רציף את הכוח בין הגלגלים האחוריים בהתאם למצב האחיזה.
דגמי ה-M8 מצוידים בנוסף בבולמי M אדפטיביים, מערכת היגוי פרוגרסיבית M, בורר מערכת בקרת יציבות המאפשר ניתוק מלא של המערכת או בחירה מבין מספר מצבים המאפשרים תנועה חופשית יותר סביב ציר הסבסוב. גם השלדה של סדרה 8 זכתה למספר שדרוגים עבור דגמי ה-M8, עם קורות חיזוק, מוטות מייצבים עבים יותר ועוד.
ב.מ.וו M8 היא הראשונה לעשות שימוש במערכת הבלימה החדשה של ב.מ.וו הכוללת מגבר בלם חשמלי, המערכת הזו מאפשרת לנהג לבחור מבין שני מצבי כיול/תחושה של דוושת הבלימה, COMFORT או SPORT. לקוחות הדגם יוכלו לשדרג את מערכת הבלימה באמצעות בחירה בצלחות בלימה קרמיות M carbon.