ב.מ.וו חושפת את גרסת הקבריולט ל-M4 החדשה, עם גג קשיח הנפתח ב-20 שניות ומנוע 3.0 ליטר טורבו 431 כ"ס.
בחודש דצמבר האחרון, ב.מ.וו חשפה את ה-M3 סדאן וה-M4 קופה החדשות והיום (יום ו'), לקראת תערוכת ניו יורק הקרובה, ב.מ.וו חושפת את ה-M4 קבריולט החדשה לשנת 2014, המכונית המחליפה את ה-M3 קבריולט – גם בדגם וגם בשם.
מתחת למכסה המנוע נמצא את אותו מנוע 6 צילינדרים טווין טורבו של ה-M4 בנפח 3.0 ליטר המייצר הספק מרבי של 431 כ"ס בין 5,500-7300 סל"ד ומומנט מרבי של 56 קג"מ בין 1,850-5,500 סל"ד. מנוע זה מציע 11 כ"ס ו-15.3 קג"מ יותר ממנוע ה-4.0 ליטר V8 האטמוספרי של ה-M3 קבריולט המוחלפת.
על משקל של 1,750 ק"ג עם תיבת הילוכים ידנית, ה-M4 קבריולט החדשה קלה בכ-60 ק"ג מהדגם היוצא ורושמת יחס הספק/משקל של כ-246 כ"ס לטון. זה מספיק בכדי להאיץ את ה-M4 קבריולט החדשה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-4.6 שניות שהם 0.6 שניות פחות מהדגם היוצא אך 0.3 שניות יותר מה-M4 קופה. עם תיבת שבעה הילוכים DCT כפולת מצמדים, המיאוץ מתקצר ב-0.3 שניות לכדי 4.3 שניות - 0.7 שניות מהיר יותר מהדגם היוצא. המהירות המרבית עומדת על 250 קמ"ש עם מגביל מהירות.
עם אורך של 4,670 מ"מ, רוחב של 1,870 מ"מ וגובה של 1,386 מ"מ, ב.מ.וו M4 קבריולט החדשה ארוכה ב-56 מ"מ, רחבה ב-65 מ"מ ונמוכה ב-4 מ"מ מה-M3 קבריולט היוצאת. בסיס הגלגלים עומד על 2,812 מ"מ. כמו הדגם היוצא, גם כאן נמצא גג נפתח קשיח הניתן לפתיחה בלחיצת כפתור בזמן של 20 שניות עד לקיפול מלא מאחורי המושבים. את פתיחת הגג ניתן לבצע עד מהירות של 18 קמ"ש, זאת לעומת כ-50-60 קמ"ש במקרה של גג רך. נפח תא המטען עומד על 370 ליטר וכאשר הגג נפתח, הוא משאיר נפח של 220 ליטר בלבד, כ-10 ליטר יותר מהדגם היוצא.
הדגם יוצע כסטנדרט עם חישוקי "18 וצמיגים במידות של 255/40 מלפנים ו-275/40 מאחור. בדגמים המצוידים בבולמי M אדפטיביים, לנהג אפשרות בחירה מבין שלושה מצבי נהיגה -נוחות, ספורט ו-ספורט+, כל מצב משפיע על תגובות המנוע, ההיגוי, קשיחות הבולמים ותיבת ההילוכים.
עם הצגתה של ה-M4 קבריולט, ב.מ.וו משלימה את משפחת הגרסאות של סדרה 4 החדשה הכוללת בנוסף את סדרה 4 קופה, סדרה 4 גראן קופה ו-M4.