2025 קאדילק אסקלייד החדש
קאדילק אסקלייד החדש.
2025 קאדילק אסקלייד החדש
קאדילק אסקלייד החדש.

כארבע שנים לאחר שהשיקה את האסקלייד הנוכחי, קאדילק חושפת את דגמי 2025 החדשים של האסקלייד אשר זכו למתיחת פנים מקיפה למדי הכוללת עדכון לעיצוב החיצוני, תא נוסעים חדש לחלוטין בהשראת חלל תא הנוסעים של האסקלייד IQ החשמלי לצד מגוון שדרוגים נוספים.

 

חלל תא הנוסעים של האסקלייד 2025 עוצב מחדש לחלוטין ולמעט עיצוב חדש אך שונה לדלתות, השאר הוא העתק מושלם מתא הנוסעים של קאדילק אקסלייד IQ החשמלי, זה כולל גם את המסך הפנורמי העצום המשלב מסך "35 עבור הנהג ומסך "20 עבור הנוסע שלצידו שכולל טכנולוגיה המונעת מהנהג לצפות במסך כך שהנוסע יכול לצפות בתכנים בשרת, כולל Youtube ועוד, שכן מערכת המולטימדיה של הדגם כוללת את כל שירותי הרשת של גוגל באופן מובנה, כולל תפעול קולי, חנות אפליקציות, ניווט ועוד. 

 

2025 קאדילק אסקלייד החדש
עיצוב מודרני יותר.

כדי להקל על הנהג לשלוט על המסך המרכזי הענק, בין המושבים הותקן מסך נוסף וגלגלת המאפשרים לנהג שליטה על כל מערכות הרכב, בקרת האקלים, מערכות הבטיחות ועוד. האקסלייד מאפשר ישיבה לעד 8 נוסעים ואם תבחרו בגרסת ה-7 נוסעים תזכו למחלקה ראשונה בשורה השנייה עם מושבי קפטן נפרדים וקונסולה המכילה משטחי טעינה אלחוטיים, שולחן עבודה מתקפל, מסכי "12.6 בגב המושבים, מסך מרכזי לשליטה על בקרת האקלים, התאורה, עיסוי/חימום/אוורור המושבים ועוד. 

 

קאדילק אסקלייד 2025 החדש תא הנוסעים
נלקח מהאסקלייד IQ החשמלי.

כל דבר שאתם יכולים לדמיין שיהיה בעל תפעול חשמלי אכן מופעל כך באקסלייד החדש, זה כולל גם את כל הדלתות כך שהרכב פותח את הדלתות לנהג בזיהוי המפתח וסגירה של הדלת מתבצעת באמצעות לחיצה על דוושת הבלם או כפתור (אופציה בתשלום). בכלל, רשימת האבזור בדגם ארוכה כיד הדמיון בערך, זה כולל לדוגמה תצוגה עילית בטכנולוגיית מציאות רבודה כולל הכוונת ניווט, מערכת ראיית לילה, קישוריות WiFi 5G, מערכת שמע מבית AKG עם 19 רמקולים כסטנדרט או 40! כאופציה, קיפול חשמלי למושבים מאחור, וילונות חשמליים, בקרת שיוט אדפטיבית Super Cruise המאפשרת נהיגה ללא אחיזה בהגה על כבישים מהירים, מקרר עם מקפיא, תאורת אווירה עשירה עם אפשרות לגוון שונה בין החלק האחורי לקדמי ועוד ועוד. 

 

מי שלא השתנה הוא המנוע שבחזית כך שהאסקלייד החדש ממשיך עם מנוע ה-6.2 ליטר V8 של הדגם היוצא עם הספק מרבי של 420 כ"ס ומומנט מרבי של 63.6 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 10 הילוכים אוטומטית, מערכת הנעה כפולה ודיפרנציאל מוגבל החלקה. חובבי הביצועים יוכלו לבחור באסקלייד V החדש שגם הוא ממשיך עם אותה יחידת הנעה, תוספת של מגדש-על מעלה את ההספק המרבי ל-682 כ"ס ואת המומומנט המרבי ל-90.2 קג"מ. האקסלייד שווק בעבר עם מנוע 3.0 ליטר דיזל אך זה ירד מההיצע. 

 

על נוחות הנסיעה אחראיים מתלים נפרדים, קפיצי אוויר אדפטיביים המאפשרים את שינוי גובה המרכב בטווח של 10 ס"מ והבולמים האדפטיביים המעולים של קאדילק (Magnetic Ride Control 4.0). 

 

2025 קאדילק אסקלייד V החדש
קאדילק אסקלייד V החדש.

האקסלייד 2025 החדש מציג עיצוב מודרני יותר, במיוחד בכל הקשור ליחידות התאורה החדשות והמתקדמות יותר של הדגם. כמו בדגם היוצא, תוכלו לבחור ברמות גימור במראה "יוקרתי" עם שימוש נרחב בכרום בוהק או במקרה ספורטיבי עם חבילת השחרה. אם חישוקי "22 לא מספיק מוגזמים עבורכם, הפעם קאדילק מציעה את האסקלייד החדש גם עם אופציה לחישוקי "24. 

 

כמו האסקלייד היוצא, גם את זה החדש תוכלו לבחור במידות של מוגזם או מוגזם מאוד, כלומר בדגם הרגיל או באסקלייד ESV הארוך. המידות נותרו ללא שינוי (סמלי בלבד) עם אורך של 5383 מ"מ, רוחב של 2158 מ"מ, גובה של 1938 מ"מ ובסיס גלגלים של 3071 מ"מ, לאסקלייד ESV כבר אורך של 5765 מ"מ ובסיס גלגלים של 3407 מ"מ.  

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.