אסטון מרטין זגאטו, מצטרפת לקו הדגמים של אסטון מרטין ותיוצר בסדרה מוגבלת בלבד.
אמנם אין על כך כל הודעה רשמית (עדיין), אך באתר של אסטון מרטין כבר ניתן לראות את ה-V12 זגאטו מצטרפת לכל שאר דגמי החברה כדגם מן השורה.
ה-V12 זגאטו, מבוססת הן מכנית והן עיצובית על ה-V12 ואנטג' עם נגיעות בעיצוב גוף הרכב של בית העיצוב האיטלקי זגאטו, אך היא קלה יותר, מכוונת יותר לנהיגה מאתגרת ומיועדת בעיקר למסלול עם כלוב התהפכות אינטגרלי. המכונית עצמה נוצרה לכבוד 50 שנות שיתוף פעולה בין זגאטו לאסטון מרטין מאז שהוצגה לראשונה ה-DB4 GT. גרסת מסלול מיוחדת של ה-V12 זגאטו, השתתפה לאחרונה במרוץ 24 השעות של מסלול נורבורגרינג.
למעט העיצוב השונה, בחרטומה של ה-V12 זגאטו שוכן אותו מנוע V12 מוכר בנפח 6.0 ליטר ובהספק של 510 כ"ס ו-58.1 קג"מ. נתוני הביצועים זהים ל-V12 ואנטג: 4.2 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 305 קמ"ש.
לדעתנו, עיצוב של אסטון מרטין אפשר רק לקלקל, וזה בערך מה שסדנת זגאטו עשתה, היא פשוט פחות יפה מהמקור למרות שצריך לציין שהמטרה הייתה לייצר רכב מסלול ולא עוד מכונית כביש רגילה.