GAC חשפה במסגרת תערוכת הרכב של גוואנגז'ו את ה- Aion הייפר GT, מכונית סאלון חשמלית שלטענת החברה היא בעלת מקדם הגרר הנמוך ביותר בעולם לרכב בייצור סדרתי, Cd של 0.19 בלבד זאת לעומת מחזיקת השיא שהיא מרצדס EQS עם מקדם גרר של 0.2. יש לציין כי לדגם Lightyear 0 מקדם גרר של 0.175 אך כאן מדובר ברכב בייצור מוגבל של פחות מ-1000 יחידות בשנה.
GAC Aion Hyper GT היא חלק בלתי נפרד מותג המשנה "Hyper" עליו GAC הכריזה מוקדם יותר השנה באמצעות מכונית העל החשמלית Hyper SSR. תחת מותג המשנה הזה GAC תתחרה בפלח השוק העליון יותר של שוק הרכבים החשמליים כאשר רכבים אלו יהוו את הבסיס לטכנולוגיה המתקדמת יותר של החברה לפני שזו תעבור לדגמים היותר עממיים של Aion.
הדגם מבוסס על פלטפורמת AEP 3.0 שהיא גרסה מתקדמת יותר לפלטפורמה הקודמת של החברה ולפי GAC היא תאפשר נצילות אנרגטית גבוהה יותר בכ-15% ושיפור של 10% לטווח הנסיעה בתנאי מזג אוויר חורפיים. ברכב הספורט Hyper SSR הפלטפורמה הזו תומכת בארכיטקטורת 900V וטעינה בהספקים של עד 480kW אך בשלב זה לא ברור אם גם דגם Hyper GT זכה לאותם נתונים.
מה שהחברה כן חושפת כעת היא את גרסת הבסיס של הדגם עם הנעה אחורית בלבד בהספק מרבי של 340 כ"ס ומומנט מרבי של 44.2 קג"מ, זה מספיק לפי GAC לנתון 0-100 קמ"ש של 4.0 שניות. החברה לא מציינת את קיבולת הסוללה אך היא כן מציינת כי לדגם יהיה טווח נסיעה של כ-484 ק"מ.
הדגם מצויד בבולמים אדפטיביים הנשלטים ע"י מצלמה קדמית שסורקת את פני הכביש וכן בלא פחות מ-39 חיישנים שונים, כולל מצלמות רבות ושלושה חיישני LiDAR המותקנים בקדמת הרכב. למותג הייפר שיתוף פעולה עם סוכנות החלל הסינית בתחום טכנולוגיית AI, פיתוח חיישנים ועוד, לכן הדגם מצויד בנוסף גם בחיישן IR בחזית הרכב בכדי לשפר את יכולת הזיהוי בחשיכה של בני אדם וחיות. החישנים האלו הגיע ישירות מלווין מזג האוויר של סוכנות החלל הסינית ששוגר אשתקד.
בכוונתה של GAC לשווק את האיון הייפר GT גם בדגמי הנעה כפולה, בדגם ביצועים חזק וכן בגרסת מרכב נוספת.