ב.מ.וו X3 xDrive30e מציע הספק מרבי של עד 292 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של עד 46 ק"מ.
ב.מ.וו משיקה גרסת הנעה היברידית פלאג-אין חדשה לקרוסאובר X3, גרסה אותה נפגוש בישראל לקראת אמצע 2020, כך נמסר מדלק מוטורס יבואנית ב.מ.וו בישראל.
ב.מ.וו X3 xDrive30e פלאג-אין מצויד באותה מערכת הנעה היברידית המשרתת את ב.מ.וו 330e החדשה שהושקה לאחרונה בישראל. זו מערכת המשלבת מנוע 2.0 ליטר טורבו 184 כ"ס עם מנוע חשמלי 109 כ"ס בכדי ליצור יחידת הנעה בהספק כולל של 252 כ"ס ומומנט מרבי של 42.8 קג"מ. מצב XtraBoost מאפשר להעלות את ההספק המרבי ל-292 כ"ס למשך זמן קצר, לטובת עקיפה זריזה. יחידת ההנעה הזו מספקת בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.1 שניות ומהירות מרבית של 210 קמ"ש.
המערכת משודכת לתיבת 8 הילוכים אוטו', בה משולב המנוע החשמלי, ולמערכת הנעה כפולה. סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 12kWh מאפשרת לדגם טווח נסיעה חשמלי של 41-46 ק"מ (בתקן WLTP) ונסיעה חשמלית מלאה עד למהירות של 135 קמ"ש. במצב היברידי, המערכת מתוכננת לעשות שימוש מרבי ואופטימלי בסוללה ונסיעה חשמלית מלאה אפשרית עד למהירות של 110 קמ"ש במצב זה. צריכת הדלק המשולבת בדגם עומדת על 45.4-35.7 ק"מ לליטר בתקן WLTP.
תוספת הסוללה גובה מחיר של 100 ליטר מנפחו של תא המטען העומד בדגם על 450 ליטר ועד ל-1500 ליטר עם קיפול המושבים מאחור. טעינה של הסוללה משקע ביתי רגיל דורשת המתנה של כשש וחצי שעות 0-100%, עמדת טעינה ביתית ייעודית BMW i Wallbox תקצר את הזמן לכדי שלוש וחצי שעות.
הדגם מצויד במגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות, חלקן מסייעות לדגם להשיג פעולה יעילה יותר של מערכת ההנעה, כך לדוגמה המצלמה הקדמית מאפשרת לקבוע מתי להפעיל עוצמה מרבית של מערכת הבלימה הרגנרטיבית או מתי לאפשר לדגם לשייט כאשר הנהג עוזב את דוושת הגז. כמו כל רכב פלאג-אין מודרני, לרשות הנהג אפליקציה סלולרית המאפשרת לראות את מצב הסוללה, לנהל את הטעינה, להפעיל את בקרת האקלים מרחוק ועוד.