מאזדה MX-5 זוכה למנוע 2.0 ליטר משופר עם 186 כ"ס וקו אדום ב-7,500 סל"ד.
מאזדה חושפת ביפן את דגמי 2019 המשודרגים של הרוסטר מאזדה MX-5 - סוג של מתיחת פנים לדגם. עיקר השדרוג הוא במנוע ה-2.0 ליטר אשר זכה לשלל שיפורים אשר אפשרו תוספת של 26 כ"ס להספק המרבי.
מנוע ה-2.0 ליטר SKYACTIV-G המשודרג מייצר כעת הספק מרבי של 186 כ"ס ב-7,000 סל"ד לעומת 160 כ"ס ב-6,000 סל"ד במנעו הנוכחי והמומנט המרבי עומד כעת על 20.9 קג"מ ב-4,000 סל"ד לעומת 20.4 קג"מ ב-4,600 סל"ד. על הנייר לפחות, מדובר בשיפור משמעותי למנוע. הקו האדום עומד כעת על 7,500 סל"ד לעומת 6,800 סל"ד במנוע הנוכחי.
את השיפור המשמעותי הזה מאזדה השיגה באמצעות התקנה של בוכנות חדשות, קלות וחזקות יותר וכן הגדלה של פתח היניקה והפליטה יחד עם תוכנת ניהול מעודכנת למנוע.
בתא הנוסעים נוכל למצוא מספר שינויים קלים ללוח המחוונים (למסך מחשב הדרך), גלגל הגה טלסקופי, מערכת מולטימדיה משודרגת עם מסך חדש, גוונים חדשים לתא הנוסעים וכן אופציה לצבע חום לגג הנפתח וחישוקי "16 חדשים. משמעותי יותר, מאזדה הוסיפה לדגם מערכת בלימה אוטונומית ובקרת סטייה מנתיב.