מאזדה ארה"ב חושפת את דגמי 2022 של הרודסטר MX-5 אשר מציגים מספר שדרוגים עבור הדגם. אל תנסו לחפש שינויים ויזואליים שכן מרבית השינויים מתמקדים בעיקר בתחום הדינאמי.
החידוש העיקרי בדגם הוא התקנה של מערכת בקרה אלקטרונית KPC - Kinematic Posture Control שנועדה לשפר את היציבות בסיבובים בהם פועלים כוחות g גבוהים ולהעמיק את תחושת החיבור בין הנהג לרכב. באמצעות מידע ממגוון חיישנים, המערכת תבלום בצורה מהירה וקלה את הגלגל הפנימי אחורי דבר המפחית במעט את זווית הגלגול ומספק תחושה לינארית יותר להיגוי. בעת האצה בזמן הפנייה המערכת תפעיל עוצמת בלימה חזקה יותר בכדי לשפר את האחיזה ולהגדיל את ההשפעה של הדיפרנציאל מוגבל ההחלקה.
בתחום ההנעה אין שינוי והדגם ממשיך עם מנוע 2.0 ליטר G-SKYACTIV אטמוספרי המייצר הספק מרבי של 183 כ"ס ב-7,000 סל"ד ומומנט מרבי של 20.9 קג"מ ב-4,000 סל"ד. הכוח אל הגלגלים האחוריים עובר דרך תיבת 6 הילוכים ידנית (ישנה אופציה ל-6 הילוכים אוטו') ודיפרנציאל מוגבל החלקה. על משקל הנוצה של הדגם שעומד על כ-1,100 ק"מ, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.5 שניות ולמהירות מרבית של 219 קמ"ש.
לצד זה מאזדה מציעה בשוק האמריקאי מגוון גרסאות מיוחדות של הדגם, דגם MX-5 MIATA CLUB לדוגמה הכולל תוספת של מערכת בלימה משודרגת של ברמבו, חישוקי BBS קלים יותר ומושבי ספורט של ריקארו בריפוד עור משולב באלקנטרה. לצד זה אפשר למצוא צבעים חדשים ועוד.