2019 ב.מ.וו x7
ב.מ.וו X7 - רכב השבעה מושבים הענק הראשון של ב.מ.וו.
2019 ב.מ.וו x7
ב.מ.וו X7 - רכב השבעה מושבים הענק הראשון של ב.מ.וו.

ב.מ.וו X7 החדש יאפשר לב.מ.וו להתחרות ב-GLS של מרצדס, יוצג בבכורה עולמית בתערוכת לוס אנג׳לס הקרובה.

 

ב.מ.וו חשפה הבוקר את X7 החדש, רכב הפנאי 7 מושבים הענק של החברה אשר יתחרה מול דגמים כגון מרצדס GLS, קאדילק אסקלייד ועוד. השיווק בפועל יחל ברבעון הראשון של 2019. מדלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו בישראל, נמסר כי ה-X7 צפוי להגיע לישראל במהלך חודש אפריל 2019. 

עד כמה גדול ה-X7? עם אורך של 5,163 מ״מ, רוחב של 1,999 מ״מ, גובה של 1,805 מ״מ ובסיס גלגלים של 3,103 מ״מ, ב.מ.וו X7 ארוך יותר ב-228 מ״מ מה-X5 החדש, גבוה ממנו ב-53 מ״מ ובעל בסיס גלגלים ארוך יותר מזה של ה-X5 ב-129 מ״מ.

 

ב.מ.וו x7 תא הנוסעים
7 מושבים חשמליים.

כאשר כל המושבים בשימוש, נפח תא המטען בדגם עומד על 326 ליטר, 750 ליטר מאחורי השורה השנייה ו-2012 עם קיפול שתי השורות מאחור. מתלי האוויר הסטנדרטיים של הדגם מאפשרים הנמכה אוטומטית של המרכב ב-4 ס״מ בכדי לאפשר טעינה נוחה יותר של ציוד בתא המטען. גם ב-X7 ב.מ.וו ממשיכה עם המסורת של דלת תא המטען המחולקת לשני חלקים, הפתיחה חשמלית כמובן וללא מגע.

 

בתא הנוסעים המרווח נמצא עיצוב המוכר לנו מה-X5 החדש, כולל לוח מחוונים דיגיטלי ומולטימדיה ״12.3 כסטנדרט. כסטנדרט בכל רמות הגימור נמצא בקרת אקלים עם 4 אזורים נפרדים, "סגירת וואקום" לדלתות ומערכת סיוע לחניה עם מצלמת 360.

 

ב.מ.וו x7
עיצוב תא הנוסעים נקלח ישירות מה-X5.

כל שבעת המושבים בדגם כוללים תפעול חשמלי, עם אפשרות לקיפול חשמלי מלא של שתי השורות מאחור, ורוכשי הדגם יוכלו לבחור באופציה של שישה עם שני מושבים נפרדים בשורה השנייה. לפי ב.מ.וו, X7 מציע תוספת של 90 מ״מ למרווח הרגליים ו-30 מ״מ למרווח הראש לעומת ה-X5.

 

ב.מ.וו X7 - מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

בשלב הראשון, ב.מ.וו תשווק את ה-X7 החדש עם מבחר של ארבעה מנועים, כולל דגם M Performance דיזל ספורטיבי X7 M50d. כל גרסאות הדגם מצוידות בתיבת 8 הילוכים אוטו׳ ובמערכת הנעה כפולה xDrive.

 

בנזין:

X7 xDrive40i - מנוע 3.0 ליטר טורבו עם 340 כ״ס בין 5500-6500 סל״ד ו-45.8 קג״מ בין 1500-5200 סל״ד. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 6.1 שניות, מהירות מרבית של 245 קמ״ש וצריכת דלק משולבת של 11.5 ק״מ לליטר.

 

X7 xDrive50i - מנוע 4.4 ליטר V8 טורבו עם 462 כ״ס בין 5250-6000 סל״ד ו-66.2 קג״מ בין 1500-4750 סל״ד. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 5.4 שניות, מהירות מרבית של 250 קמ״ש וצריכת דלק משולבת של 8.8 ק״מ לליטר.

 

ב.מ.וו x7
נאה ויוקרתי, עד כמה שג׳מוס שכזה יכול להיות.

דיזל:

X7 xDrive30d - מנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו דיזל עם 265 כ״ס ב-4000 סל״ד ו-63.2 קג״מ בין 2000-2500 סל״ד. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 7.0 שניות, מהירות מרבית של 227 קמ״ש וצריכת דלק משולבת של 15.4 ק״מ לליטר.

 

X7 M50d - מנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים דיזל עם 4 מגדשי טורבו, עם 400 כ״ס ב-4400 סל״ד ו-77.5 קג״מ בין 2000-3000 סל״ד. עם מנוע זה לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 5.4 שניות, מהירות מרבית של 250 קמ״ש וצריכת דלק משולבת של 14.3 ק״מ לליטר.

 

דגם הביצועים M50d כולל לא רק מנוע דיזל בריון, אלא גם כיול ספורטיבי יותר למתלים, מראה ספורטיבי יותר, דיפרנציאל מוגבל החלקה M Sport נשלט אלקטרונית, מערכת בלימה משודרגת ועוד (אופציה גם בדגם X7 xDrive50i).

 

2019 ב.מ.וו x7
ב.מ.וו X7.

על נוחות הנסיעה והתנהגות הכביש ב-X7 אחראיים מתלי אוויר בכל פינות הרכב ובולמים אדפטיביים, לנהג אפשרות בחירה מבין מספר מצבי כיול. מתלי האוויר מאפשרים את הנמכת המרכב לכניסה נוחה יותר או נסיעה בכביש המהיר או הגבהה לנסיעה בשטח. לקוחות אשר רוצים נסיעה נוחה עוד יותר, יוכלו לבחור באופציה של מערכת Active Comfort Drive הכוללת מצלמה הסורקת את פני השטח לפני הרכב ומתאימה את כיול המתלים בהתאם.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.