פורשה חושפת את הגרסה ההיברידית פלאג-אין השלישית של הקאיין המחודש, אותו היא הציגה בחודש אפריל האחרון לאחר מתיחת פנים מקיפה מאוד לדגם. אז לאחר דגם הפלאג-אין הבסיסי קאיין E-Hybrid וגרסת העל, הקאיין טורבו E-Hybrid עם 739 כ"ס, פורשה מציגה כעת את הקאיין S E-Hybrid כגרסת הביניים של שלושת דגמי הפלאג-אין של הקאיין. פורשה קאיין S הייבריד ישווק בישראל החל מהרבעון הראשון של 2024 במחירים של החל מ-1,1650,000 ₪ לדגם קאיין S הייבריד ובמחיר החל מ-1,175,000 ₪ לקאיין S הייבריד קופה.
הקאיין S E-Hybrid מצויד במערכת הנעה היברידית המשלבת מנוע 3.0 ליטר V6 טורבו מעודכן המייצר הספק מרבי של 353 כ"ס הנעזר במנוע חשמלי בהספק של 176 כ"ס כדי לייצר מערכת הנעה בהספק כולל של 519 כ"ס ומומנט מרבי של 76.5 קג"מ, זאת לעומת 470 כ"ס בקאיין E-Hybrid הבסיסי. עם נתונים אלו לקאיין S E-Hybrid נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.7 שניות ומהירות מרבית של 263 קמ"ש.
כמו שאר דגמי הפלאג-אין של הקאיין, גם כאן נמצא סוללה בקיבולת גדולה יחסית של 25.9kWh המאפשרת לדגם טווח נסיעה חשמלי של כ-90 ק"מ ומטען פנימי תלת פאזי יאפשר טעינה ביתית מלאה בזמן של שעתיים וחצי.
כמו בגרסאות הבכירות יותר של הקאיין, גם הקאיין S E-Hybrid החדש מצויד במתלי האוויר האדפטיביים החדשים של פורשה עם שליטה נפרדת לחלוטין על תנועת קפיצי האוויר מטה או מעלה. המתלים החדשים מאפשרים שינוי משמעותי יותר בין מצב הנוחות למצבים הספורטיביים והקשיחים יותר.
לצד זה נמצא מספר עדכונים ויזואליים קלים שנועדו לאפשר, למומחים לדגם בלבד, להבחין בין גרסה זו לגרסאות האחרות של הדגם. זה כולל לדוגמה חישוקי "20 בעיצוב ייחודי, סופיות אגזוז כפולות מאחור ועוד.