סדרה 5 טורינג החדשה מציעה את כל מה שדגם הסדאן מספק, רק עם תא מטען גדול ושימושי יותר ועיצוב, שלטעמנו מוצלח יותר.
כארבעה חודשים לאחר שהציגה את גרסת הסדאן של סדרה 5 חדשה, ב.מ.וו מסירה את הלוט מעל גרסת הסטיישן של הדגם, סדרה 5 טורינג החדשה.
נתחיל בעיקר, תא המטען של הדגם מציע נפח של 570 ליטר (40 ליטר יותר מגרסת הסדאן – נמדד עד גובה המושבים), אותו ניתן להגדיל עם קיפול המושבים לכדי נפח של 1,700 ליטר - המושב האחורי מחולק ביחס של 40/20/40. דלת תא המטען נפתחת באופן חשמלי, כסטנדרט, והשמשה האחורית ניתנת לפתיחה בנפרד מהדלת, אם יש לכם רק משהו קטן לזרוק פנימה.
עם תחילת השיווק, ב.מ.וו מציידת את הדגם בארבעה מנועים: 2.0 טורבו 252 כ"ס בדגם 530i טורינג, 3.0 טורבו 340 כ"ס בדגם 540i xDrive טורינג, 2.0 טורבו דיזל 190 כ”ס בדגם 520d טורינג ו-3.0 טורבו דיזל 265 כ”ס בדגם 530d ו- 530d xDrive טורינג.
כל המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו' ורק דגם הדיזל הבסיסי מוצע כאופציה עם תיבת 6 הילוכים ידנית. צריכת הדלק החסכונית ביותר שייכת כצפוי לדגם 520d והיא עומדת על 23.2 ק"מ לליטר. מפרט טכני מלא להורדה - סדרה 5 טורינג החדשה.
למעט הבדל זניח של מילימטרים בודדים באורך ובגובה, סדרה 5 טורינג זהה בגודלה לסדרה 5 סדאן, שני הדגמים גדולים ומרווחים יותר מהדגם אותו הם מחליפים ולשני הדגמים בסיס גלגלים של 2,975 מ"מ. שני הדגמים גם קלים בכ-100 ק"ג לעומת הדגם היוצא כאשר דגם 530i רושם משקל של 1,715 ק"ג – כולל נהג (75 ק"ג). כל דגמי סדרה 5 טורינג מצוידים כסטנדרט בבולמי אוויר אחוריים השומרים על איזון גובה המרכב בהתאם לעומס על הציר האחורי.
כמו בדגם הסדאן, גם כאן נוכל למצוא מערכת iDrive עדכנית עם מסך מרכזי "10.2 ואופציה ללוח מחוונים וירטואלי, בקרת שיוט אדפטיבית 0-210 קמ"ש המאפשרת גם עקיפה של רכבים באמצעות לחיצה על מוט האיתות, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, הגבלת מהירות בהתאם לתמרורים או GPS, בקרת אקלים המפוצלת ל-4 אזורים, תאורה ראשית אדפטיבית בטכנולוגיית LED, מערכת ניווט המותאמת ליומן הפגישות וכוללת עדכוני אונליין למצב התנועה, חנייה וכו' ועוד.