פורשה 911 טרגה החדשה תוצע עם הנעה כפולה בלבד, מנועים בהספקים של 350-400 כ"ס ותיבת PDK או ידנית 7 הילוכים.
פורשה חושפת בתערוכת דטרויט את ה-911 טרגה החדשה המעוצבת במחווה נוסטלגית ל-911 טרגה המקורית שהוצגה בשנת 1965. פורשה 911 טרגה החדשה מבוססת על ה-911 קבריולט 4 והיא מהווה סוג של גרסת ביניים בין גרסאות הקופה לקבריולט.
גרסת הטרגה מתאפיינת בחלון אחורי העוטף את כל חלקו האחורי של הדגם ונמתח עד לקורת B המרכזית והרחבה בגימור כרום מטאלי כמו בדגם המקורי, שם הוא פוגש בגג רך הנפתח בלחיצת כפתור ומתקפל אל מאחורי שני המושבים הסמליים מאחור. במצבו הפתוח הוא משאיר נפח תא מטען סמלי גם כן של 125 ליטר.
גרסת הטרגה ל-911 החדשה (991) היא סוג של גרסת ביניים בין גרסאות הקופה לקבריולט. פורשה תציע את הטרגה החדשה עם הנעה כפולה AWD בלבד ושני מנועים לבחירה, כמיטב המסורת פורשה תציע בהמשך גרסאות נוספות ומיוחדות לטרגה.
דגם 911 טרגה 4 הבסיסי מוצע עם מנוע 3.4 ליטר שישה צילינדרים בוקסר בהספק מרבי של 350 כ"ס ב-7,500 סל"ד ומומנט מרבי של37.9 קג"מ ב-5,600 סל”ד. עם תיבת PDK אופציונלית, מנוע זה מספק ביצועים של 5.0 שניות 0-100 קמ"ש, 10.8 שניות 0-160 קמ"ש ו-3.1 שניות 80-120 קמ"ש. המהירות המרבית עומדת על 1280 קמ"ש. הדגם הידני רושם זמן של 5.2 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות המרבית עומד של 282 קמ"ש.
דגם 911 טרגה 4S הבכיר מוצע עם מנוע ה-3.8 ליטר שישה צילינדרים בוקסר המספק 400 כ"ס ב-7,400 סל"ד ומומנט מרבי של 44.85 קג"מ ב-5,600 סל"ד. גם מנוע זה מוצע עם תיבת PDK כפולת מצמדים או 7 הילוכים ידנית ומספק ביצועים של 4.6 שניות ו-4.8 שניות 0-100 קמ"ש בהתאמה. המהירות המרבית עומדת על 294 קמ"ש ו-296 קמ"ש בהתאמה.
מחירה של ה-911 טרגה זהה למחירה של ה-911 קבריולט 4 עליה למעשה מבוסס הדגם – החל מ-$101,600 בארה"ב ובתרגום ישראלי, החל ממיליון שקל.