הפאנאמרה החדשה (מתיחת פנים) תוצע גם בגרסת LWB, בגרסה היברידית נטענת עם צריכת דלק של 32.2 ק"מ לליטר ועם מנוע V6 בי-טורבו 410 כ"ס חדש.

2013 פורשה פאנאמרה החדשה - מתיחת פנים לדגם

לאחר שאתמול נחשפנו לראשונה אל מתיחת הפנים לפאנאמרה, פורשה חושפת היום רשמית את הדגם החדש שזוכה בדגם 2013 להחרה משמעותית של היצע הדגמים שיכלול לראשונה גם גרסה עם בסיס גלגלים ארוך LWB (תוספת של 150 מ”מ), גרסה היברידית נטענת S E-Hybrid וכן מנוע V6 טווין טורבו בהספק של 410 כ"ס המחליף את מנוע ה-V8 האטמוספרי בפאנאמרה S וה-4S.

 

כפי שחשפנו אתמול, השינויים החיצוניים בפאנאמרה החדשה לאחר מתיחת הפנים מינוריים למדי ובסך הפאנאמרה 2013 מיישרת קו עם שאר דגמי פורשה החדשים. בחזית ניתן למצוא פנסים בעיצוב חדש ופגוש קדמי חדש ומאחור, פנסי בלימה עם תאורת LED, עיצוב חדש למכסה תא המטען ולפגוש האחורי.

 

בעוד השינויים החיצוניים מינוריים למדי, את השינויים העיקריים בדגם פורשה שמרה לצד המכני. בהתאם למגמה בכל רכבי היוקרה והספורט, הפאנאמרה לא תוצע יותר עם תיבת הילוכים ידנית אלא רק עם תיבת PDK כפולת המצמדים או 8 הילוכים אוטו' (Tiptronic S) בדגמי הדיזל וההיבריד.

 

פאנאמרה היברידית נטענת: S E-Hybrid plug-in . בעוד הדגם היוצא הוצע בגרסה היברידית רגילה, הפאנאמרה החדשה תוצע גם בגרסה היברידית נטענת המציעה שיפור של 56% בצריכת הדלק לעומת S E-Hybrid הרגילה. המערכת ההיברידית החדשה משלבת בין מנוע V6 בהספק של 316 כ"ס לבין מנוע חשמלי בהספק של 96 כ"ס (כפול משל הדגם היוצא) היוצרים יחדיו הספק כולל של 416 כ"ס. את המתח למנוע החשמלי יספק מערך סוללות חדש בקיבולת של 9.4kWh – פי חמש מהסוללה של הדגם ההיברידי היוצא.

 

 

עם המערכת ההיברידית החדשה, צריכת הדלק תעמוד על 32.2 ק"מ לליטר, צריכה כמעט מופרכת במכונית שמציעה 5.5 שניות 0-100 קמ"ש ומסוגלת להגיע למהירות מרבית של 270 קמ"ש. לפי פורשה טווח הנסיעה החשמלי עומד על 36 ק"מ עד מהירות של 135 קמ”ש, נתון אופטימי למדי עבור מכונית שכזו. עם עמדת טעינה ייעודית, זמן הטעינה של הסוללה עומד על כ-2.5 שעות ועם שקע ביתי סטנדרטי כ-4 שעות.

 

חידוש משמעותי נוסף בדגם ומשמעותי במיוחד לשוק הסיני (וזו הסיבה שפורשה תציג לראשונה את הפאנאמרה החדשה בתערוכת שנגחאי) זו גרסת LWB עם בסיס גלגלים הארוך ב-150 מ"מ מהדגם הרגיל. גרסה זו תצוע רק בדגמי הטורבו וה-4S.

 

דגמי הפאנאמרה S ו-4S החדשים, זוכים במנוע חדש לחלוטין: V6 כפול מגדשי טורבו בהספק של 410 כ"ס ו-53 קג"מ. מנוע זה מחליף את מנוע ה-V8 האטמוספרי שהציע 390 כ"ס ו-50.1 קג"מ בלבד. בשנה הבאה, פורשה תוסיף גרסת דיזל חדשה עם 300 כ"ס אשר תחליף את מנוע הדיזל הנוכחי.

 

 

2014-porsche-panamera-12
2014-porsche-panamera-12
2014-porsche-panamera-22
2014-porsche-panamera-22
2014-porsche-panamera-32
2014-porsche-panamera-32
2014-porsche-panamera-42
2014-porsche-panamera-42
2014-porsche-panamera-52
2014-porsche-panamera-52
2014-porsche-panamera-62
2014-porsche-panamera-62
2014-porsche-panamera-72
2014-porsche-panamera-72
2014-porsche-panamera-82
2014-porsche-panamera-82
2014-porsche-panamera-92
2014-porsche-panamera-92
a2014-porsche-panamera-4s-executive-32
a2014-porsche-panamera-4s-executive-32
a2014-porsche-panamera-4s-executive-52
a2014-porsche-panamera-4s-executive-52
a2014-porsche-panamera-22
a2014-porsche-panamera-22
a2014-porsche-panamera-32
a2014-porsche-panamera-32
a2014-porsche-panamera-gts-42
a2014-porsche-panamera-gts-42
a2014-porsche-panamera-s-e-hybrid-42
a2014-porsche-panamera-s-e-hybrid-42

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.