פורשה מספקת הצצה קצרה ל-911 החדשה בזמן תהליך הפיתוח על כבישי דרום אפריקה.
את פורשה 911 החדשה (דגם 991 המחליף את 997) נזכה לראות בתערוכת פרנקפורט בעוד פחות מחודשיים. עד לחשיפה הרשמית, פורשה החלה בגירוי רשמי של בלוטות החשק המוטורי.
פורשה 911 החדשה, תשווק בתחילה ב-3 תצורות: קופה, טרגה (גג זכוכית) וקבריולט, כאשר כבר עם ההשקה יוצעו הדגמים הרגילים עם מנוע חדש ודגמי הטורבו. דגמי הבסיס ישווקו עם מנוע חדש בנפח 3.4 ליטר 6 צילינדרים בוקסר, בהספק של 350 כ"ס, לעומת 345 כ"ס עם מנוע ה-3.6 ליטר, מה שבעיקר ישפר את צריכת הדלק ויפחית את פליטת המזהמים. דגמי ה-S, יזכו כבר למנוע ה-3.8 ליטר משופר בהספק של 400 כ"ס.
ה-911 החדשה תהיה גדולה במעט מזו היוצאת עם תוספת של כ-5 ס"מ לאורך ולא פחות מ-10 ס"מ לבסיס הגלגלים, שבעיקר נועד לאפשר את הזזת המנוע עוד קצת לפנים. בתחום עיצוב הפנים, מקבלת ה-911 החדשה את רוב ההשראה מתא הנוסעים של הפאנאמרה.
{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/5mSjtFcIk24?rel=0{/iframe}