בחנייה התת קרקעית הסודית של חטיבת M של ב.מ.וו נמצאים דגמים שלא ראו אור מעולם.
חברי הפורומים של אוהדי BMW זכו להצצה נדירה לקודש הקודשים של חטיבת M של ב.מ.וו. זהו המרתף הסודי של שחטיבה בו נמצאים כל דגמי M שיוצרו אי פעם ועד מספר לא קטן של דגמים ניסיוניים שלא ראו אור מעולם, בחלק מהמקרים תרתי משמע.
מעבר לאורגזמה שבטח חשו חובבי ה-M של ב.מ.וו למראה כל הרכבים הסדרתיים שהחטיבה הזו ייצרה אי פעם, אותם נשאיר בצד ונתרכז בדגמים שאת רובם, מעולם לא זכינו וכמובן גם לא נזכה לראות.
ראשונה בתור זו מוכונית המכונה Ur-Roadster (הרודסטר האוריגינלית) שזו למעשה גרסת רודסטר על בסיס Z1 או למעשה Z1M רודסטר שבחרטומה נמצא מנוע של E30 M3. ב.מ.וו Z1 מעולם לא הייתה מכונית יפה והיא נדירה גם היום, אך לא היינו מתנגדים לראות את ה- Z1M על הכבישים.
עוד נדירה אחת שלא ראתה אור זו M8,גרסת M לסדרה 8 הלא ממש מצליחה של ב.מ.וו למרות שהיא הייתה אחת היפות ש-ב.מ.וו איי פעם השיקה. מה שכן מיוחד בה, זה שבחרטומה הותקן מנוע V12 בהספק של 550 כ"ס. למרות שבחטיבת M אומרים שה-M8 הייתה בעלת נתוני ביצועים מדהימים, בהנהלה הראשית לא אישרו את הגעתה לשלב הייצור הסופי. אותו מנוע, שיש יותר מאוחר את המקלארן F1. לפי חטיבת M, אותו מנוע בהספק של 700 כ"ס, הותקן בדור הראשון של ה-X5 שהיה אומר להיות X5M, אך גם זו לא הגיע לפס הייצור.
לסדרה 5 אין גרסת קבריולט, אך באותו מרתף נמצאה גרסת קבריולט שחטיבת M ייצרה כאב טיפוס ל- E34 M5. גם E30 M3 בתצורת טנדר נמצאה בין כל הרכבים, זו כנראה שמשה את חטיבת M כרכב תפעולי וכנראה שאם חטיבת M הייתה מתעקשת, בקלות היה ניתן למצוא כמה חקלאים שהיו שמחים להתנייד בדבר הזה.
{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/QnaZwbMhZ64?rel=0{/iframe}
{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/ecZrc5186bE?rel=0{/iframe}
{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/5ocRRcwjZKU?rel=0{/iframe}
{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/w9IvRcPfZaE?rel=0{/iframe}
{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/LQ5S3vwp3Q8?rel=0{/iframe}
{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/znrARdv3F_0?rel=0{/iframe}