ב.מ.וו היא מחלוצות השימוש בתצוגה עילית ברכבים ותצוגה מסוג זה הייתה זמינה בסדרה 7 הבכירה של החברה כבר לפני כ-20 שנה. מה שהחל כתצוגה פשוטה של מהירות הנסיעה בקו הראייה של הנהג, הפך כיום לכלי חשוב המאפשר לנהג לקבל את כל המידע החיוני בצורה ברורה ומבלי להסיר את המבט מהכביש.
כעת ב.מ.וו מספקת לנו הצצה ראשונה, בסיסית למדי, אל הדור הבא של טכנולוגיית התצוגה העילית שלה, זו ממש רק הצצה ראשונה שכן את הטכנולוגיה הזו נפגוש רק החל משנת 2025 כאשר ב.מ.וו תחל לעשות שימוש בפלטפורמת Neue Klasse שהיא הפלטפורמה הייעודית של החברה לרכבים חשמליים.
אם עד היום תצוגה עילית הייתה רק מול הנהג, בדור החדש התצוגה העילית תתפרס לכל אורך השמשה הקדמית. ב.מ.וו אמנם לא מסגירה את המידע הזה אך למעשה מדובר באלמנט שיחליף לחלוטין את לוח המחוונים בדגמי ב.מ.וו העתידיים והעיקרון הוא כזה, פס תצוגה צר לכל אורך החלון עם תצוגת מידע חיוני לצד נתוני מולטימדיה והחלק של התצוגה העילית ירגיש פשוט כמו המשך ישיר של לוח המחוונים באמצעות שימוש בטכנולוגיית מציאות רבודה.
הנהג יכול לבחור איזה מידע מוצג באזור שדה הראייה שלו ואיזה מידע מוצג באזור של הנוסע או פשוט לאפשר לכולם לצפות בכל המידע. בכדי שזה יהיה אפשרי, ב.מ.וו נאצלה כמובן לפתח טכנולוגיה חדשה (BMW Panoramic Vision) שכן בתצוגה עילית רגילה רק הנהג יכול לראות את התצוגה הזו, הטכנולוגיה של ב.מ.וו מאפשרת זאת לכל הנוסעים ולא משנה מאיזו זווית הם מביטים.