ב.מ.וו מציידת את ה-X5 במערכת הנעה היברידית-נטענת המאפשרת נסיעה חשמלית של 30 ק"מ וצריכת דלק משולבת של 26.3 ק"מ לליטר.
ב.מ.וו חושפת היום (יום ה') לראשונה את הקונספט X5 e-Drive, קונספט לגרסה היברידית-נטענת (PHEV) לקרוסאובר X5 שתוצג בתערוכת פרנקפורט הקרובה בחודש הבא. נדמה כי תערוכת פרנקפורט מסתמנת כחגיגה היברידית של כל יצרני היוקרה בעולם כאשר ב.מ.וו עצמה תציג בתערוכה עוד שני דגמים היברידיים/חשמליים: ב.מ.וו i3 החשמלית ו-ב.מ.וו i8 הספורט קופה ההיברידית.
מבוסס על ה-X5 החדש שהוצג מוקדם יותר השנה, הקונספט x5 e-Drive מוצע עם מערכת הנעה פלאג-אין היברידית המשלבת בין מנוע 4 צילינדרים טורבו – ב.מ.וו לא מציינת האם מדובר בדיזל או בנזין- לבין מנוע חשמלי – פיתוח עצמי של ב.מ.וו - בהספק של 95 כ"ס המוזן מסוללת ליתיום-יון המותקנת מתחת לרצפת תא המטען.
לפי ב.מ.וו, נסיעה על בסיס הסוללה בלבד אפשרית עד למהירות של 120 קמ"ש ולטווח מרבי של 30 ק"מ. הביצועים מכובדים עם "פחות מ-7 שניות" 0-100 קמ"ש וצריכת הדלק המשולבת של הדגם עומדת על 26.3 ק"מ לליטר.
למערכת ההיברידית שלושה מצבי פעולה: היברידי, חשמלי או safe battery – מצב השומר על מלאה בכדי לנצלה במועד מאוחר יותר. לפי ב.מ.וו, תא המטען כמעט שלא נפגע מתוספת הסוללה.