ב.מ.וו מסירה את הלוט מעל M4 קבריולט 2021 החדשה, אותה היא תשווק בגרסת קומפטישן הבכירה ועם הנעה כפולה בלבד. M4 קבריולט החדשה, המבוססת כמובן על סדרה 4 קבריולט החדשה, מצטרפת אל M4 קופה החדשה שהוצגה אשתקד, והושקה השבוע בישראל, ובהמשך השנה ב.מ.וו תחשוף תשלים את משפחת דגמי M3/M4 עם הצגתה של M3 טורינג (סטיישן).
M4 קומפטישן קבריולט xDrive מצוידת כמובן באותו מנוע של דגמי הקומפטישן (S58), שישה צילינדרים טווין-טורבו בנפח של 3.0 ליטר המייצר הספק מרבי של 510 כ"ס ומומנט מרבי של 66.3 קג"מ. המנוע משודך כסטנדרט לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ולמערכת הנעה כפולה M xDrive, זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.7 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש או 280 קמ"ש כאשר מוסיפים את חבילת הנהג M Driver.
מערכת ההנעה הכפולה M xDrive היא בעלת תעדוף ברור לציר האחורי ולרשות הנהג אפשרות בחירה מבין מספר מצבי פעולה של המערכת, כולל מצב 2WD בו כל הכוח עבור אל הגלגלים האחוריים בלבד - מצב זה אפשרי רק כאשר בקרת היציבות DSC מנותקת לחלוטין.
לעומת הדגם היוצא שהיה מצויד בגג מתקפל קשיח, M4 קבריולט החדשה מצוידת בגג רך הקל ביותר בכ-40% לעומת הגג הקשיח, זאת בנוסף ליתרונות אחרים כגון אפשרות לפתיחה/סגירה של הגג גם בזמן נסיעה (עד 50 קמ"ש), קיפול מהיר יחסית בזמן של 18 שניות ונפח תא מטען העומד על 300 ליטר כאשר הגג פתוח ו-385 ליטר כאשר הגג סגור - תוספת של 80 ליטר לעומת הדגם היוצא.
כמו שאר דגמי הקומפטישן של M3/M4 גם כאן נמצא כסטנדרט דיפרנציאל M מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית מאחור, בולמי M אדפטיביים, חישוקי "19 קלים מלפנים ו-"20 מאחור, מערכת בלימה M עם קליפרים בעלי 6 בוכנות מלפנים וצלחות בלימה בקוטר של 380 מ"מ אותה ניתן לשדרג למערכת בלימה קרמית עם צלחות קדמיות בקוטר של 400 מ"מ.