ב.מ.וו משיקה את סדרה 1 סדאן החדשה המיועדת בשלב זה לשוק הסיני בלבד.
לאחר שסיפקה לנו בשנה שעברה הצצה מוקדמת לדגם, ב.מ.וו משיקה כעת את סדרה 1 סדאן החדשה בסין, המיועדת נכון לעכשיו עבור השוק הסיני בלבד. סדרה 1 סדאן תאפשר ל-ב.מ.וו להתחרות בדגמים כגון אודי A3 סדאן ומרצדס CLA, לפחות עד שמרצדס תציג בעצמה גרסת סדאן של ממש ל-A קלאס.
סדרה 1 סדאן מבוססת על פלטפורמת ההנעה הקדמית החדשה של ב.מ.וו, כמו זו שב- X1 החדש לדוגמה, והיא בעלת מידות הדומות למדי למתחרות הישירות שלה: 4,456 מ"מ אורך, 1,803 מ"מ רוחב, 1,446 מ"מ גובה ובסיס גלגלים של 2,670 מ"מ.
עיצוב תא הנוסעים נשען על המוכר לנו מסדרה 1, אך הדשבורד כולל מספר שינויים קלים שנועדו לקלוע בצורה טובה יותר לטעם של הלקוח הסיני ובכדי להעניק תחושה של רכב גדול יותר. המעבר לפלטפורמת הנעה קדמית אפשר ל-ב.מ.וו להגריל משמעותית את מרווח הברכיים במושב האחורי לעומת דגמי סדרה 1 המבוססים על פלטפורמת הנעה אחורית.
היצע המנועים בדגם כולל את מנוע ה-1.5 ו-2.0 ליטר המוכרים של ב.מ.וו: 1.5 ליטר שלושה צילינדרים טורבו בדגם 118i עם הספק מרבי של 136 כ"ס ומומנט מרבי של 22.5 קג"מ. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' והוא מספק בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.4 שניות.
הדגמים הבכירים יותר, 120i ו-125i, מצוידים במנוע 2.0 ליטר ארבעה צילינדרים טורבו עם הספק מרבי של 192 ו-231 כ"ס ומומנט מרבי של 28.5 ו-35.7 קג"מ בהתאמה. מנוע זה משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' והוא מספק בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.5 או 6.8 שניות בהתאמה.
כמו בשאר דגמי ב.מ.וו, נוכל למצוא בדגם בורר מצבי נהיגה, תאורה ראשית בטכנולוגיית LED, מולטימדיה המחוברת לשרותי הענן של ב.מ.וו (Open Mobility Cloud) ועוד. מה שלא נמצא בדגם אלו מערכות בטיחות מתקדמות.