טויוטה אוריס 2015, במרכב האצ'בק או סטיישן, זוכה לעיצוב מעודכן ולתא נוסעים איכותי יותר ובעיקר, למנוע 1.2 טורבו 114 כ"ס חדש וליחידת הנעה היברידית חסכוניות עוד יותר.

2015 טויוטה אוריס החדשה

טויוטה מציגה בתערוכת ז'נבה את האוריס 2015 החדשה זאת לאחר שהעניקה לדגם מתיחת פנים, מקיפה למדי. החידוש המשמעותי ביותר בדגם הוא קבלתו של מנוע 1.2 טורבו 114 כ"ס שיחליף את מנוע ה-1.6 ליטר. יחד עם המנוע החדש הדגם, על שתי גרסאות המרכב שלו – האצ'בק וסטיישן, זוכה ביחידת הנעה היברידית חסכונית ונקייה עוד יותר, לתא נוסעים משודרג ואיכותי יותר ולעיצוב חיצוני מלוטש.

 

אל העיצוב החיצוני של האוריס 2015 החדש כבר הספקנו להיחשף בשבוע שעבר, זה זכה לליטוש באמצעות חזית שעוצבה מחדש, פנסים אחוריים חדשים יחד עם עיצוב חדש לפגוש האחורי. חישוקי גלגלים בגדלים של "16 ו-"17 ובעיצוב "סנפירים" חדש מסכמים את העדכון החיצוני – המוצלח. טויוטה תציע עם האוריס החדשה אופציה לתאורת LED ראשית המספקת טווח תאורה דינאמית בהתאם למצב התאורה בכביש ובעלת אורך חיים של כ-100,000 שעות (בערך כל חיי הרכב).

 

שדרוג מקיף יותר ונדרש בוצע בתא הנוסעים, זה זכה לעיצוב כמעט וחדש לחלוטין של הדשבורד ולוח המחוונים אשר יחד עם שימוש בחומרים איכותיים יותר, ריפוד מושבים משודרג ונאה לצד גימור מוקפד יותר, מעניקים לתא הנוסעים של האוריס 2015 מראה מלוטש, איכותי ואחיד יותר לעומת הדגם הנוכחי. לפי טויוטה, בידוד הרעשים בדגם שופר ויחד עם כיול מחדש למתלים ולהיגוי, האוריס החדשה תציע חווית נסיעה נעימה, נוחה ושקטה יותר.

 

טויוטה אוריס 2015 החדשה – מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

כאמור, החידוש העיקרי בדגם הוא קבלתו של מנוע 1.2 טורבו חדש, למנוע זה הספק מרבי של 114 כ"ס ומומנט מרבי של 18.87 קג"מ והוא ישודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או Multidrive S רציפה. ביצועים: 10.1 שניות 0-100 קמ"ש (10.5 שניות אוטו') ומהירות מרבית של 200 קמ"ש (195 קמ"ש אוטו'). צריכת הדלק עם מנוע זה עומדת על 21.3 ק"מ לליטר בדגם הידני ו-21.7 ק"מ לליטר בדגם האוטו'. לעומת מנוע ה-1.6 ליטר 132 כ"ס של הדגם היוצא, מדובר בשיפור של כ-10% בביצועים ומעל ל-20% בצריכת הדלק.

 

יחידת ההנעה ההיברידית 1.8 ליטר של הדגם שודרגה לדגמי 2015 של האוריס, הנתונים לא השתנו עם הספק כולל של 134 ונתון תאוצה של 10.9 שניות 0-100 קמ"ש, אך צריכת הדלק שופרה ועומדת על 28.6 ק"מ לליטר לעומת 26.3 ק"מ לליטר בדגם הנוכחי וגם פליטת ה-CO2 הופחתה ועומדת על 79 גרם/ק"מ לעומת 87 גרם/ק"מ בדגם הנוכחי.

הנתונים מתייחסים לאוריס האצ'בק בלבד.

 

אלו שתי יחידות ההנעה הרלוונטיות יותר לשוק שלנו, באירופה הדגם המוצע עם עוד שלושה מנועים: 1.33 ליטר 99 כ"ס המוכר מהיאריס, 1.4 ליטר טורבו דיזל 89 כ"ס ומנוע 1.6 ליטר טורבו דיזל חדש בהספק של 110 כ"ס שמקורו ב-ב.מ.וו ויחליף בכמה שווקים את מנוע ה-2.0 ליטר דיזל ששרת את הדגם. כל המנועים עומדים בתקן אירו 6.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.