כשנה וחצי בלבד לאחר שחשפה לראשונה את הסופרה החדשה וכחודשיים לאחר שהציגה לראשונה את דגמי 2021 המעודכנים עבור השוק האמריקאי, טויוטה משיקה כעת לצרכן האמריקאי את הדגמים המעודכנים של הסופרה.
הסופרה GR 3.0 הבכירה, המצוידת במנוע B58 של ב.מ.וו, זכתה לתוספת כוח משמעותית כך שכעת ההספק המרבי עומד על 382 כ"ס בין 5,800-6,500 סל"ד לעומת 335 כ"ס בין 5,000-6,000 סל"ד בדגם של השנה שעברה. המומנט המרבי עומד כעת על 50.9 קג"מ בין 1,800-5,000 סל"ד לעומת 50.5 קג"מ בין 1,600-4,500 סל"ד. תוספת ההספק הזו מאפשרת לדגם לקצר את נתון התאוצה ב-0.2 שניות, מ-4.3 שניות ל-4.1 שניות.
תוספת ההספק במנוע הושגה באמצעות שדרוג סעפת הפליטה, שיפור זרימת האוויר למנוע והניהול התרמי ובעיקר, באמצעות התקנה של בוכנות חדשות שהפחיתו את יחס הדחיסה מ-11:1 ל-10.2:1 ואפשרו להגדיל את הגדישה (בתכלס, זה מנוע B58B30O1 של ב.מ.וו המותקן גם בדגם M340i). בנוסף לכך, טויוטה עדכנה את כיול השלדה עם תוספת של גשר חיזוק קדמי ובלומים בכיול חדש. בנוסף, טויוטה עדכנה את התוכנה ששולטת על תגבור ההיגוי החשמלי, על הבולמים האדפטיביים, בקרת היציבות והדיפרנציאל האחורי האקטיבי. לפי טויוטה השינויים האלו מפחיתים את זווית הגלגול, משפרים את היציבות בסיבובים ומחדדים את הניהוג.
גרסת ה-2.0 ליטר טורבו 255 כ"ס, שהושקה באירופה ויפן בתחילת השנה, מגיעה כעת גם לשוק האמריקאי שם היא תשווק במחיר התחלתי של החל מ-$42,990. לדגם זה נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.2 שניות, הוא קל יותר ב-90 ק"ג מדגם ה-3.0 ליטר, נעדר בולמים אדפטיביים ודיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית שיש לדגם ה-3.0 ליטר ומצויד במערכת בלימה פשוטה יותר עם קליפר בעל בוכנה יחידה מלפנים. אנחנו לא רוצים לגרום לכם צביטה בלב, אך רק נזכיר כי על ב.מ.וו Z4 sDrive30i, עליה מבוססת הסופרה רק בלי הגג הנפתח כמובן, תאלצו לשלם בישראל סכום של $140,000.