כחודש לאחר שחשפה את העיצוב החיצוני של המונה M03, אקספנג חושפת כעת את תא הנוסעים של הדגם שהוא הדגם הראשון של מותג המשנה "Mona" תחתיו אקספנג מתכננת להשיק רכבים חשמליים במחיר נגיש לקהל הרחב. את הפרטים המלאים על הדגם אקספנג תחשוף בהמשך החודש לקראת תחילת השיווק בשוק הבית הסיני.
דגמי אקספנג השונים מאופיינים בעיצוב חלל נוסעים מינימליסטי למדי, זה של המונה M03 מינימליסטי, וגם פשוט, עוד יותר. מסך "15.6 מרכבי המבוסס על שבב 8155 של קוואלקום, מספר כפתורים על גלגל ההגה בסגנון טסלה וזהו פחות או יותר. את החיסכון תמצאו בחומרים פשוטים יותר המרכיבים את חלל תא הנוסעים, בהעדר של לוח מחוונים דיגיטלי או תצוגה עילית, במשטח טעינה אלחוטי יחיד במקום כפול ועוד. וכן, כמו בטסלה גם כאן העבודה שהכל נשלט דרך המסך המרכזי וגלגל ההגה, היא בסופו של דבר חיסכון בעלויות הייצור. כמובן שצריך לזכור שהיעד של אקספנג היא לשווק כאן משפחתית גדולה במחיר שהוא נמוך בכ-40% מזה של טסלה מודל 3.
אמנם מדובר בדגם שאמור להיות זול אך תמצאו כאן כל מה שאפשר לצפות לו מרכב מודרני, כגון תאורת אווירה, מושבים קדמיים חשמליים עם חימום ואוורור, משטח טעינה אלחוטי, מערכת שמע עם 18 רמקולים, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאה לאחור, מצלמת 360 מעלות, מערכות בטיחות מתקדמות ועוד ועוד. מערכת המולטימדיה כוללת אפליקציה לשליטה מרחוק, עדכוני OTA לכל מערכות הרכב, תפעול קולי מזהה מיקום הדובר ואפשרות ליצור קיצורים שונים לפי מספר האצבעות על המסך - שתיים שלוש או ארבע.
לאקספנג מונה M03 מרכב בתצורת ליפטבק כך שהיא מציעה תא נוסעים גדול ונגיש בנפח ענק של 621 ליטר שגדל עד 1,603 ליטר עם קיפול המושבים מאחור. תוסיפו לזה את העבודה כי לדגם אורך של 4.78 מטר, רוחב של 1.90 מטר ובסיס גלגלים של 2.81 מטר וקיבלת משפחתית גדולה, מרווחת ושימושית.
אקספנג טרם חשפה רשמית את יחידות ההנעה של הדגם אך נתונים שדלפו מהמשרד לרישום רכב חדש עולה כי האקספנג מונה M03 תשווק עם שתי יחידות הנעה קדמיות חשמליות: האחת בהספק מרבי של 190 כ"ס עם סוללת LFP בקיבולת של 51.8kWh והשנייה בהספק מרבי של 218 כ"ס עם סוללת LFP בקיבולת של 62.2kWh.